Gå til innhold

er såå skuffet over legetimen i dag..

Anbefalte innlegg

ventet 1time og 20 minutter..(pga det var masse akutt...)det er jo greit..men når jeg først kom inn,så tok han seg liksom ikke tid til meg følte jeg.tok blodtrykk og symfyse må..og hørte på hjerte lyden...men det var det..Han kjendte ikke etter hvordan den lille lå..og det var spor i urinen,men han tok ikke det så seriøst!!

Så skulle jeg forlenge sykemeldinga,men fikk bare til 15.12...noe som er litt dumt,for da får jeg bare halv sykepenger i desember pga det utbetales 15...og både legen og sjefen er enige om at jeg ikke kommer i jobb før terminen... jeg kunne jo blitt sykemeldt ut desember så blir det ikke tull med pengene i allefall....går ut i permison 9januar..

skal levere papirene på nav til mandag,men kan jeg kontakte legen før det å be han sykemelde meg ut desember?

Fortsetter under...

be legen din forlenge sykemld din , og ring om dette, så kan du bare komme innom og hente papirene når det passer deg så du skal faktisk slippe å vente kjempe lenge på et stykke papir.... jeg har opplevd det samme som deg..! sittet på venterommet nesten 2timer pga rot og vas og det endte i gråt i fanget til samboeren min... satt der kvalm med bekkenplager...kjempemoro...!..nei.. men stå på dine krav!.. skal ikke lide økonomisk pga legerot du..:) lykke til:D

Takk for svar:) er i grunnen litt like vi to..hehe jeg var helt utafor når jeg kom hjem...min mann syntes det var så forferdelig,så han skrev den lange mailen til legen om at jeg ikke følte han tok seg tid,og forsto seg på meg...blir så bekymret når ikke penger kommer når det skal spes..i juletiden...så dagenre lettet etter fikk vi mail om at det bare er å hente en sykemelding i morgen som er ut desember:) er litt mere lettet nå:)

hehe, ja:) koselig at det kunne "trøste" litt da:) men, helt ærlig, så skal det bare mangle at legen hadde gjort det han gjorde...er jo søren tute meg bare et menneske på jobb han å...heh..men bra det ordnet seg ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...