Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyler ut min frustrasjon her!

Har verdens nydeligste lege som hjelper meg med alt mulig, dette er ikke fastlegen min for han har ikke scanmaskin og kan ikke dette. Men denne legen er som sagt et unikum!! men så... må jeg reise til Trondheim i forbindelse med jobb. Sjekker med Medicus om de kan scanne-joda det kan de for den nette sum av 1500,-!!!! Hva f.... jeg pleier å betale rundt 200,- Så kontakter jeg fertilitetsklinikken, jeg vet at de kan si nei til å behandle meg men f... igjen... Her må jeg også betale i blod og tårer bare fordi den jæ...regjeringa fremdeles sitter på ræva og greier ikke å ta fornuftige avgjørsler:-( Rundt 750,-mente de at de måtte ta siden jeg reiser til Danmark, som om ikke dette er dyrt nok i seg selv!

Helt klart jeg betaler det det koster men jeg blir så utrolig sint av at man skviser mer enn det burde være mulig å ta, for et menneske som har både valgt (og ikke valgt) å være alene.

Så om det finnes noen med navn på leger som har forstått dette, slik som min søte, nydelige lege her i sør, send meg gjerne en pm med navn, har ikke lyst å gi mine hart tjente penger til disse som utnytter oss som ikke har reelt andre alternativ(nei...jeg har ikke tenkt å stikke på by`n å finne en som kan få meg gravid...forslaget kom fra fastlegen min...men ellers er han grei altså:-))

Phju! Godt å blåse ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det jeg egentlig ba om er navn på leger som jeg kan kontakte neste mandag i Trondheim, som kan ta en ultralydscann.

Veldig takknemmelig for svar på pm dersom navnene ikke skal offentliggjøres.

Ha en søt helg:-)

Skrevet

Vær så snill noen som kan gi meg noen tips, klokka tikker og snart er helga over.... og da hadde det vært så flott å hatt noe å gå ut i fra:-)

Som sagt, lege som ikke tar syke priser i forhold til å ta en ultralydscan som tar ca 5-10min.

Legen må holde til i Trondheim.

Please! Gi meg tips!

Tusen takk på forhånd til de som tar seg tiden og bryet med å svare, gjerne på pm om ikke forum egner seg:-)

Skrevet

Nå begynner jeg å miste motet.... er det virkelig ikke noen fra Trøndelag her som har noen tips??

Skrevet

Tusen takk til alle dere i Trøndelag som totalt har ignorert mine desperate rop om hjelp.... Lykke til videre til dere alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...