Gå til innhold

Off, jenta mi ble kvalt av lekematta si i går :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt og spiste middag i stua og hadde lagt henne på lekematta si. Hun har nå begynt å rulle rundt og lå derfor på magen. Plutselig hørte vi kvelningslyder og spratt opp for å hjelpe henne. Der hadde hun da fått en del av lekematta si langt ned i halsen. Off, det var kjempeekkelt, men det gikk jo heldigvis bra. Men nå kan jeg ikke ha henne der uten å følge med hele tiden.

Lekematta er kjøpt på babyshop og jeg tror merket heter Natou eller no sånt. Og delen hun hadde fått langt ned i halsen var en hard halen til hunden på lekematta. Den er ganske hard i forhold til de andre delene på matta som også sitter løst og er derfor ganske skummel.

Tror jeg har bilde av henne på lekematta si på profilen så kan dere se hvilken type det er.

Ville bare si fra så dere også er obs på at sånt kan skje. Har ikke tenkt på det i det hele tatt og har hatt henne på lekematta si mens jeg har gjort andre ting. Heldigvis satt vi like ved. Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd hvis jeg for eksempel hadde støvsugd og ikke kunne hørt henne.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, hørtes ikke ut som en hyggelig opplevelse...Kanskje du burde ta kontakt med butikken du kjøpte den i eller produsenten. Tror de er interessert i å vite om sånne ting!

Skrevet

Ja, jeg har tenkt å dra innom å si fra til dem.. Så får jeg høre med dem om jeg skal sende mail eller no til de som har lagd den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...