Gå til innhold

dere som har barn på rundt 1 1/2 hvilken str i cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min kom ikke nedi str 21 så vi måtte ha 22 selv om de er gigantiske :/ når han løper med de så snubler han:/ hvilke str har dere?

Skrevet

Han har str 22 i viking sine..

Har du kjøpt de slusher cherroxene,så er de smalere i skaftet og i foten..

Fikk ikke på str 22 i slusher til han,men i viking sine så var det ikke noe problem..

Skrevet

emilie har ikke cherrox.. hun ha for så føtter.. =)

Skrevet

Sikkert de slusher cherroxene ja, De er kjempesmal, men forten hadde hatt god plass i str 21 men fikk den jo ikke nede:/ Det er disse fra Skofus? Kanskje jeg skal gå å bytte de i viking da?

Skrevet

min gutt har størrelse 23 i vikingskoa. ikke er de for store heller.... :)

Skrevet

Her fungerer det mer enn bra nok med ett par goretex-sko. Synes så små barn er for små til støvler og cherrox.

Skrevet

For små til å ha støvler? støvler må de no ha uansett! Goretex - sko er ikkje annbefalt å bruke i pøsendes regn og plaskedammer!

Skrevet

Ho er 19 mnd og bruker str. 24 i Viking cherrox (lang jente), dei er romslige, men ikkje slik at ho dett eller går ut av dei.

Skrevet

Vår datter på 19 mnd prøvde slusher sin i str. 21, men de var ALT for store, så vi får klare oss med goretex i vinter. Hun har veldig små og smale føtter, bruker str. 19, så det er vansklig å få tak i sko...

Skrevet

Slucher cherrox er kjempestive og ikke anbefalt for små barneføtter som skal utvikle seg og trives.. Hvis du absolutt trenger cherrox hadde jeg heler kjøpt Vikings, de er mye mykere i gummien og bredere i det hele.. Vi har Geox-støvler til minstemann, de er ikke så tykke men kan ha en god sokk i når det er kaldt, dessuten er sålen tøyelig og god. Det anbefales at man lett skal kunne bøye sålen oppover og kunne vri den noe til sidene, det tror jeg du neppe kan med Slusher...

Skrevet

Joda, det er det! Fungerer som bare det i Bergen. Så da burde det fungere greit andre steder også! ;-)

Hun er ofte ute to ganger om dagen i skikkelig regnvær, og de er like tørre inni. Impregnerer litt oftere. Har kuttet ut cherrox til storebror også i år, det fungerer som bare det :-)

Skrevet

takk for svar alle sammen:) Tror jeg bare dropper å bruke de da sidne det ikke er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...