Gå til innhold

Hva er favorittleken til 3-4-åringen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er veldig glad i duplo, kan holde på hele dagen med det hvis han ikke blir forstyrret. Og han elsker å bli lest for.

Skrevet

Begge to ( 2 1/2 og 4 år) liker for tiden veldig godt tegning og bokstaver. En slager som har vedvart de siste årene er rollelek med dukker.

Skrevet

han klarer di på 50 brikker,liker forresten også og bli lest for,men kan være litt tungvindt til tider,for spør så mye om di sidetalla:)byggeklosser er også moro.

Skrevet

Min er glad i puslespill, spill som lotto og memory, tegning, biler, leke butikk (har kassaapparat), lage piqnic på stuegolvet med ting fra lekekjøkkenet og dyr som krokodiller o.l er populært. Han liker også å bli lest for.

Skrevet

50 brikker er utrolig bra, er det ikke? Jeg er iallfall imponert!

Skrevet

Her går det i biler hele tiden. Han elsker Lynet McQueen og sover med han i seng om natta hehe... Han kan leke i timesvis med biler...

Skrevet

50 brikker er vel 5-6 år tror jeg.så er jo bra når man er 3 år,men han har altid vært glad i ting han kan sette sammen/bygge...han er ikke glad i biler å sånne ting.er jo veldig forskjell på di barna da:)

Skrevet

Snups har seks dukker. Det er familien hennes, og de steller hun med, tar med ut (bare en eller to av gangen), skjenner på og oppdrar. De har nesten aldri klær på.

Skrevet

4 år, leker med alt mulig. Liker å bli lest for, kan alle historiene utenat =) Leker med barbiedukker, dukker, bamser, har piknik på stuegulvet, perler, tegner, maler osv. Varierer litt hva favoritten er. Akkurat nå er det å leke dyrlege med doktorkofferten og en bamse hun fikk til bursdagen =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gutten min på 3,5 år elsker å leke kaptein sabeltann. Når begynner det å avta litt? Holdt på godt over et år. hehe!! Elles går det litt i perioder, biler, lego, pussle, bildelotto veldig opptatt av bokstaver og tall.. Og bli lest for så klart:) Tegning av mennesker..

• 2 uker senere...
Skrevet

Jenta mi, på 3 år 7 mnd, elsker å leke butikk. Hun ønsket seg "ordentlig" butikk til jul - og det fikk hun! Så den er veldig godt i bruk nå. Så har hun begynt å skrive navnet sitt, så hun elsker å rable på alt hun kan med bokstavene sine. Hun elsker alltingen hun kan være kreativ med, skape former og farger. Ellers er lego kjempestas, og togbane. Så er det puslespill, og da er det godt å ha en kasse full med puslespill:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...