nina er gravid;) Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 i dag skal jeg sette inn to egg (frys) porsgrunn og det er med skrekkblandet fryd..har dere noen solskinnshistorier m frys på lager..jeg veksler mellom optimisme og negativitet..mitt siste forsøk.Eggene er av beste kvalitet og enda så går det ikke..snufs ..men nå skal det gå..lykke til alle dere andre..
mammasnart? Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Hei! Ville bare ønske deg lykke til og tusen takk for trøstende ord! Krysser fingrene for deg:-)
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 Hei hei Ville bare ønske deg lykke til i rugingen. Jeg ble gravid på tredje innsetting i 2006. Satt da inn tre fryseegg (Danmark), og fikk to vidunderlige gull 9 mnd senere. Nå har vi hatt to søskenforsøk, negative. Frys på oss etter jul. Jeg gir meg ikke før vi har en eller to gull til, om vi så må prøve DK igjen. Lykke lykke til til deg! Klem fra
nina er gravid;) Skrevet 28. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2008 Mamma snart : tusen takk jeg håper humøret og pågangsmotet er stigende... Line mor ..takk for svar ..3 inn det er mange husker du hvor mange ganger de var delt..mine var 9 og 6 delte opprinnelig 4 delte ved frys ...så en litt kjapp og en vanlig..men de var helt flotte sa legen ..ingen fragmenter el noe..og begge overlevde tiningen..har to til liggende men vet ikke om jeg orker..han lurte også på hva jeg følte ang tvillinger..ha ha han var i hvertfall optimist.. syntes det er ganske mange som blir gravide med frys..så her krysser jeg alt.. Lykke til med frys etter jul,god å høre at du ikke er redd for å få to en gang til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå