Gå til innhold

Jag är så glad så glad...

Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Jag har eggløsning idag exakt 2 uker etter att jag fick min mens tebax å detta är fantastiskt! Hade en MA 2 augusti og har pga av den varit inne på 3 utskrapninger, den sista i tisdags. Fick tebax min mens 4 uker etter andra utskrapningen (14 uker etter MA) å idag exakt 2 uker etter mensen fick jag en positiv el-test! Kroppen min e fantastisk=)

Skall inte starta beby-making förän nästa mens men ändå..hihi!!! Jag e så glad.. Idag e jag världens lyckligaste!!!

Kram till er allihopa=)

Fortsetter under...

Så flott det er å høre dette!!! Nå ble jeg kjempeglad :)

Er det noen som fortjener å ha el så er det du altså!!

Så dere kan starte prøvingen igjen etter en mens... hmm.. det vil da si at du er i Brasil på den tiden hvis jeg regner riktig... og det er sååå mange babyer som blir laget på ferier!! WOOHOO!!!

Du skal se at du blir gravid igjen ganske fort. Men ikke stress om det ikke skjer første måneden... Jeg stressa ganske mye og det ble bare tull av det. Ta det helt med ro, du vet at du kan bli gravid så det kommer til å skje før du vet ordet av det igjen :)

Jeg ble så glad nå at du aner ikke!!!

Kjempestore klemmer

Tusen tack Twigsy.. jag känner mej mycke lugnare denna gången en sist när vi skulle försöka. Å ja första pp blir i Brasilien=) kan lova att det var svårt å inte prova nu men jag vill ge det en riktig chans så bäst å vänta!

Hur går det med dej?

Jag e för tiden väldigt väldigt glad å det känns skönt å veta att allt fungerar helt som det skall!!

Tack för att du e glad för min/vår skull.. det värmer=)

Ha en fantastisk söndag=)

ja kan tenke meg at det var vanskelig å ikke prøve - men bra gjort! Nå kan du med god samvittighet prøve av all hjertens lyst :) Å så kult at første pp blir i Brasil da =)

Går bra her - Prøver å ikke tenke for mye på at jeg er gravid, men er nok mer nervøs enn det jeg vil innrømme. Går på do ganske ofte for å sjekke etter blod - Det er jo ikke sunt i lengden og gå rundt og være bekymret og tror jeg skal snakke med jordmor om det når jeg har time hos henne om ca tre ukers tid. Prøver å ikke være for mye her inne på bim, men titter innom i ny og ne..

Skulle bare mangle at jeg er glad på din og din sambo's vegne :) Dere har vært igjennom så mye de siste månedene. Jeg syns du har vært utrolig sterk gjennom alle påkjenningene, selv om du har slitt selv så har du alltid hatt trøstende ord og gode råd til andre her inne. Vet at jeg ikke kjenner deg i virkeligheten, men du virker som et utrolig flott menneske og jeg ønsker deg alt godt i fremtiden. Jeg er sikker på at det ikke er lenge til du er gravid igjen :)

Kos deg resten av søndagskvelden!

Klem

Twigsy. jag kan bara säja: du e för söt!!!! Tusen tusen tack för de söta orden du skrev om mej. Å jag e 100% på att denna gången kommer det gå helt fint för dej!! Smart av dej å inte vara inne på bim så mycke.. försöker detsamma jag, man blir enbart stressad!!

Håll mej lite uppdaterad!!

Kram på dej

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...