sebastian + en til Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Sebastian er nå 9 mnd straks.Og kryper enda ikke. Når han sitter ,vipper han seg forover mens han holder seg med hendene.Men det går alltid gale, han ender med hodet i bakken.Og blir rasende:)Når han ligger på magen kommer han seg heller ikke fremover, kun bakover. Og blir så frustrert at han da bare gråter. Men høres det ut som om han er på gli med den vippingen når han sitter? er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe prosessen litt? Har noen av dere hatt gå stol til de små? Lurer da på om noen har reagert på at det sinker egen utviklingen til de små? Takker og bukker for svar:)
3småtroll♥ Skrevet 28. november 2008 #2 Skrevet 28. november 2008 Skal vi se;) Ja jeg har hatt gåstol til alle mine tre og nei- det sinker ikke nødvendigvis utviklingen. Men alt med måte da! Er ikke hver dag lillemann bruker sin... Ang sitting er det nok ikke noe du kan(hvertfall ikke burde gjøre) for å få fart på det. Alle babyer utvikler seg forskjellig. Det har du nok hørt noen ganger;) men det er jo sant! Lillemann er 6,5 mnd og krabber,sitter og reiser seg etter alt og det har han gort fra han var 5 mnd. Jeg hadde ikke prøvd å la han sitte alene en gang før han klarte det selv.Han er jo tidlig ute, men da ser du jo hvor forskjellige barn er;) Tenker det kommer masse på en gang når han først begynner tenker jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå