Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #1 Skrevet 28. november 2008 Noen som har erfaringer, positive eller negative? Funker det, er det veldig vondt eller ikke saa ille etc. Takk for svar, vurderer dette naa, laser funket ikke, faar kviser av aa vokse og vil ikke barbere! Sukk...
BAcer vil ha flere :) Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Hei! Jeg holdt på med dette en periode. Var ikke vondt, men kjente varmen. Luktet litt svidd også. Syntes det hjalp litt, men ikke så veldig mye. Legen som gjorde det mente at det kunne være fordi at hårene mine ikke var mørke nok til at det fikk en skikkelig effekt. Men vil anbefale deg å prøve det!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #3 Skrevet 30. november 2008 Takk for svar! Jeg har og lyse hår, var derfor laser ikke funket.... Men skal vurdere å proeve, er så lei av hår!!! Noen andre som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Ville bare komme min smertefulle erfaring med laserfjerning av hår. Jeg har mørke hår og fikk 2.grads forbrenning av behandlingen med påfølgende stygge mørkebrune arr som fremdeles etter 4 år ikke er helt borte.... Ville bare gi dere et råd om å tenke dere godt om før dere bruker pengene deres på laser hårfjernings-behandling. Og hvis dere bestemmer dere for å teste det allikevel, så vær sikker på at behandleren vet hva de gjør og behandler kun et lite testområdet først som ikke er så synlig... ! Lykke til med valget ;-)
bebis *aug09*juni12* Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 har prøvd elektrolyse.. fungerte bra for meg.. hadde masse svarte hår.. men synes det gjorde ***** vondt.. hehe. fjerna rundt brystvorta da, og er jo veldig sensitivt der da noen som vet om det er farlig å gjøre det når man er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå