Gå til innhold

Noen som har bilder av pyntet dåps bord?Helst enkelt,rimelig og greitt :-).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bilde å vise deg, men jeg var på nille og kjøpte hvit papirduk, blanke og isblå glassdråper som jeg la langs midten av bordet. Lys i samme farge (lange lys i høye staker), og servietter i samme farge. Plukket hvitveis (dette var i mai) og satte i buketter i små glass mellom lysene. Det ble billig og kjempefint og enkelt:)

Skrevet

Jeg har, om du fremdeles er interessert..

Skrevet

jepp, er interessert...blir vel stæsj fra Nille kansje,viss ikke de har noe rimelig andre plasser..

Skrevet

Vi kjøpte papirduker på europris - kjøpte lyseblå tyll og la over... kjøpte remser med blå sommerfugler soom jeg festet i hjørnene fordi vi hadde blå sommerfugl flytelys (de var dyre da) men du kan bruke vanlige flyelys... er det jente kan du jo finne to rosafarger som går sammen.. kjøpe boller til 5 kr stykket på ikea... disse laget jeg også dekorasjoner med hvite roser og grønnt...

billig vet jeg ikke om det ble da vi var 40 stk og det ble mange bord. men ble veldig fint....

Skrevet

jeg har bilder men får ikke til å last de opp ,men kan sende deg på mail hvis du er inntresert

Skrevet

jeg fikk til å laste de opp like vel blidene er tatt rett får vi dro i kirka

Skrevet

jeg kjøpte på nille for litt siden.

- "boks" med små glass steiner i blått. (sikkert det samme som ble snakket om over her) kostet vel en 30 kr for hele boksen.. hadde det som en litt brei men ikke for brei stripe midt på bordet.

- jeg har fra sist dåp lyseblå T-lysholdere fra ikea. (tror ikke de selges lenger, har ikke sett de på en stund) også har jeg blanke. 12 av hver sånn ca. jeg tok annehver blank og blå bortover på denne stripa. ikke alt for tett da. (det er sånne runde T-lysholdere) du får de på nille i blanke.

- lyseblå dåps servietter (finnes også i rosa) 15kr pakka.

- kjøpte i bokhandelen bordkort.

jeg hadde serviettene bretta så de sto på tallerken med bordkortene forran.

ellers har ei venninne av meg som skal ha dåp vært på ikea. hun kjøpte hvite store duker der til 79kr stykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...