SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 åååååååååååååå påååååååååååååskebaby... der var du.. mailen min er klikk har ikke fått vært på mailen min på leeeeeeeenge.. Og glemte jo helt hva du het da:) Hvordan går det???
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Her er jeg vet du:)))))))))) Det går veldig bra vet du, siste kontroller på sykehus og alt viser bare positivt,var på barnehabilitering på kontroll og de var veldig fornøyd med henne, det er vel mere jeg som stresser med at hun skal lære å krabbe og sitte, men jeg vet jo at unger er forskjellig og sånn, men jeg var på barselgruppe(mitt første på 7 måneder) og der satt alle ungene selv så fint i barnestol mens min måtte ha støtte, og noen av barna var yngre enn vesla mi også....men det kommer nok, hun følger riktig utvikling og sånn, så det ser ut til å ha gått veldig bra altså....sender deg mail så får du mailadr min igjen, hehe
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 Ikke no vits og stresse nei. Har fått ny mail så du må sende på PM.
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Har sendt deg PM....må opp styggtidlig i morgen så får vel rusle til sengs...natti
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2008 sov godt:) Drøm om meg:D
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Er her enda, klarer ikke dra meg til sengs når pc`n lokker så fint her, hehe
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 Nååå har du vel lagt deg??;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå