Benedicte23 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg har levert søknad om permisjon til begge mine arbeidsgivere(har to stillinger i to forskjellige kommuner, til sammen 126% jobb), hvor jeg har valgt 100% lønn i 44 uker. Det er de som skal utbetale penger under permisjonen, har de opplyst, og så få refundert av NAV. Må jeg søke NAV om noe i tillegg, eller har jeg gjort det jeg trenger? Er så vanskelig å forstå dette systemet... Noen som forsto spm mitt? Håper noen kan svare meg! På forhånd takk
Lillegutt ble storebror Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Siden arbeidsgiver utbetaler permisjonspengenr trur jeg ikke du trenger det, men hadde jeg vært deg har jeg heller hørt etter med nav eventuelt sjekket på nettsiden dems. Å da kan du jo også sjekke om hvordan det blir med barnetrygd når den tid kommer, for om nav ikke har deg registrert kan det jo bli noe kluss der ;0) Det skal jo gå automatisk, men jeg måtte selv ordne opp så jeg fikk da jeg fikk førstemann.
MissKitty Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Du må søke NAV selv om arb.giver utbetaler lønn under permisjon. Skjemaet du skal benytte heter NAV 14-05.05 og du finner det på denne linken: http://www.nav.no/page?id=1073743648&formQuery=data%2Fthemes%2Fcontent%2F@key+%3D+1073743188 Dette er jeg helt sikker på, siden jeg var på NAV i dag og leverte det.
Benedicte23 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for svarene. Skal fylle ut sånn skjema og levere til NAV i løpet av uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå