Gjest Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Samboer lurer på om han skal reise hjem til foreldrene sine i Haugesund i morgen og ta med seg jenta vår. Vi bor i Stavanger og det er ca 2 timer til Haugesund inkl ferje. Da reiser han imorgen og kommer hjem igjen lørdag kveld. Hadde dere gjort det?? Hun får kun mme, og er 7 mnd den 3 des. Jeg kan ikke være med fordi jeg skal på revy.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Ja, det hadde jeg gjort=) Tenk så kjekt for dem å få litt alenetid;) Å du kan sove lenge på lørdag...du må sende dem avgårde å nyte det! Kos deg på revy du jentå mi;D
brooklyn Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Det hadde ikke jeg hatt noe problem med.
Frøken Freken Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Det syns jeg du skal slå til på!!! Jeg var en uke hos mine foreldre i Ryfylke, uten at han var med. Jenta vår får også kun MME, så da kunne jeg vel ikke sagt nei om han ville dratt en natt??? Tror det er sunt å la fedrene ordne opp, det blir sikkert stas for ham. Koooos deg på revy!
jurgita&runa&trym Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Jeg reiser sjøl med jenta våres(3mnd) til foreldrene mine og skal være der i ei uke, og mannen min forstå meg helt at jeg ville se foreldrene(de bor i utlandet). Så tror jeg hadde forståelse hvis han skulle noen plass med ho,ho er jo like hannes som min.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Det var godt det var positive svar :-D. Da skal jeg sende dem avgårde og sove leeeennnngggeee på lørdag, gå til frisøren og få bestillt meg en time med massasje :-D
pandabjørn Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 La de reise, det går nok bra skal du se...pappan har bare godt av å være litt alene med tulla si ville jeg tro så får du sove lenge på lørdag også
tryde Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 selvfølgelig skal han reise! jeg tok med meg datteren min å reiste vekk i nesten 14 dager da hun var 2 mnd jeg
mai mammaen til to Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 ingen problem... her går det ikke da mini på 6 mnd bare vilha pupp
Trulte76 Skrevet 27. november 2008 #11 Skrevet 27. november 2008 Du ammer jo ikke engang, så blir ikke noe pes med å pumpe seg og styr..så da skal det vel gå veldig greit jeg har jo selv reist alene med lille min til mine foreldre med ferja..første gang var han 5 uker 3,5 time unna
Nattinatta Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Kos deg masse, og nyt tiden alene slik at du har ny energi når de kommer tilbake!
gerd Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 Det skulle da bare mangle. Barnet har to foreldre og det er ikke noe som heter at mor er mer uunnværlig enn far. At du savner henner er jo en ting, men barnet har bare godt av å være med far. Det må da bare være bra at de får et nært forhold til hverandre også? Du har jo sikkert permisjon og mye tid til å bli kjent med jenta deres på uten ar far er der. Det er jo bare naturlig at han vil ha litt alenetid med henne også. Hadde det vært en problemstilling om du skulle ta barnet med en natt borte fra far?
gerd Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 ser at svaret mitt ser litt krasst ut...det er ikke meningen :-)
to tette Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 her ville det ikke gått, for jenta vår er en skikkelig mammadalt. hyler straks jeg er ute av åsyn. far har turnusjobb, å er mye borte, så hun kjenner han ikke så godt. Men hadde hun ikke blitt helt hysterisk uten meg, hadde jeg sendt de avgårde tvert!
Gjest Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Jaja nå har de reist og jeg har vært på revy. Ganske så tomt her i stuen :-( Trist, men gøy for pappaen hennes :-). I morgen skal jeg ihvertfall sove leenge, gå til frisøren og ta meg 1 time med aromaterapi massasje :-).
Thumper Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 Heldiggris, nyyyyyyyyyt dagen, og ikke minst en hel natt!!!!!!!! *Drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå