71jente Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 noen som vet hvordan prisene på ivf behandling varierer rundt forbi? ...er det kun anonyme donorer ved alle klinikker som utfører "babymaking in glasses" ? :-) leste om en eller annen som hadde hoppet rett på en ivf, husker ikke hvem det var..pga hun ville være 38 året hun skulle få. Synes dette kanskje hadde vært noe om ikke inseminering klaffer relativt kjapt. Og om det gir større sjanse for klaff, så vil en jo spare både tid og krefter og penger i lengden..
71jente Skrevet 27. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. november 2008 tenker i Dk da, siden jeg er singel...
lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Hei vi holder til Nordica i DK med IVF, da jeg har tette eggledere. Vi har akkurat kommet tilbake fra forsøk nå, og det kostet oss 7000 for fly og hotell, pluss "lommepenger" ca 10 000 kr på medisiner(sist var det 15 000) ett forsøk koster ca 18 000 danske, altså 20 000 ca norske. vi har tatt 3-pack, og betaler da kun for de to første forsøkene! 300 kr i vitaminier 200-300 kr i babyklister ( ikke noen nødvendighet men alt må jo prøves ) så er det alle ultralyd scanningene... hos blakstad kostet det meg ca 300-350 kr hver gang, ca 6-10 ganger (men fikk frikort tilslutt) tror det var det meste.... dyrt er det hvertfall!!
gliring Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hej! Det går ju att göra IVF i Finlaand som singel. De har bara öppna danska donatorer. Om man tycker det är krångligt och dyrt att åka dit så kan man som jag skrivit i tidigare trådar använda anonyma donatorer från europeanspermbank med foton, intervju , profil etc. och på så vis ha mycket information till sitt barn ändå om donatorn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå