Gå til innhold

Tørre, røde kinn - hvilken krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 åringen og 4 åringen min har så tørre, røde kinn - hvilken krem bruker dere til dette? Hendene kan også være skikkelig tørre og røde.

Skrevet

Bruker Weleda sin vind og vær krem før han går i bhg. Etter dusj o.l bruker jeg A-derma.

Skrevet

Takk for tips! Weleda, får man den på apotek eller helskost?

Skrevet

Ceridal Lipogel,kjøpes på apoteket,kan også brukes som kuldekrem :)

Super krem!

Skrevet

Sebamed sin kuldekrem. beskytter og pleier ute i kulden. Ville brukt en annen krem i tilegg om det er nødvendig inne.

Skrevet

Takk for tips!

Så denne kuldekremen er ok å bruke inne og? Inneholder ikke masse stoffer man ikke trenger inne?

Skrevet

Bruker også Ceridal!

Funker kjempefint her. Her så blir i alle fall frøkna ekstra tørr og rød når kulden kommer, så bruker å smøre på litt før vi går ut. Har også stående en tube i barnehagen så de smører på.

Skrevet

På helsekost, men som noen andre skriver også er Ceridal en fin krem. Jeg har prøvd begge, og de er av samme ulla.

• 2 uker senere...
Skrevet

ceridal er kjempegod, også fordi den ikke inneholder vann som de skriver og kan brukes som kuldekrem.

ellers bruker vi A-Derma som du også kjøper på apoteket. Den er veldig god, brukt den mye på eksem.

Skrevet

A-derma og AloeVera Gel. Du kan bruker hvilken som helst Aloevera, bare det er mange prosenter av aloevera og ikke bare vann. Spør på helsekosten.

Bruker AloeVera til sår rompe også.

Skrevet

Vil bare signere på weldela sine produkter. Du får de på helsekosten. Alt som inneholder calendula er egentlig veldig bra. Vi ble kvitt eksem på to dager ved bruk av en calendula krem, forøvrig kjøpt i usa, men weldela inneholder det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...