Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Kom til å tenke å dette fordi jeg skal ha pregnyl som progesteron støtte etter innsetting. Skal ha det annen hver dag fra innsetting
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Ja, det gir falsk test. Så så lenge du går på pregnyl må du ta blodprøver for å måle HCG stigning for å få riktig resultat. Dessverre mange her inne som har blitt skuffet over falsk positiv test.. Hvis fu får positiv test 10-12 dager etter siste sprøyte er du være ganske sikker på at du er gravid, og det håper vi jo på
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 hmm, da må jeg ta en blodprøve for å få påvist om jeg er gravid elelr ikke denne gangen. for jeg skal jo gå på dette hele veien. det var dumt....
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Ja, det er veldig dumt, for det er mange leger som også har kommet med falskt resultat, fordi de ikke kan lese blodprøvene riktig. Så her må du nok vente i spenning litt lenger enn normalt. Men det er jo veldig positivt å lure kroppen litt, det har hjulpet mange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå