Pille~Pernille Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Lillemor sover, store sitter i badekaret og sambo sitter på kontoret og surfer. Jeg leser litt her mens store bader ferdig:o)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 her sover snuppa og sambo står å skyller flasker, mens jeg sitter her på dib ))
simba>>>3gutter Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Mini som skule ha sovet våknet akkurat nå, så far er nede og prøver og trøste, går dårlig så jeg får vel gå også. junior sover, jeg er på dib med ett øye og har ett øye på tv.
Trulte76 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 mi eldste var på foreldrefest med pappan, så kom han nettopp og hentet ho minste som også har fått feber og er syk MEN hun SKULLE til pappan uansett. Blir uansett hjemme fra skolen i morra. Minstemann han sitter i vippestolen og snakker med lekene sine (3mnd gammel) Samboern er på sjøen. Så akkurat for øyeblikket er det bare oss to her nå. Jeg sitter å ser opera og litt på nett. Veneter på Hellstrøm rydder opp. Synes det er et morsomt program
Nordhagenjentene :) Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Minstemor sover, og eldstemor blir lest for av pappan sin, mens jeg bare sløver her.
*bubbs* Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Bebbisen er nesten sovnet (hørte plutselig et lite grynt som tegn på at hun ikke sover likevel) og mannen er på jobb som alltid. *sukk*
ula ;o) og gutta Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Elstemann ligger og sover søtt i senga si, minsten ligger og spreller ved siden av meg i sofaen. Samboer er på trening, men kommer vel hjem hvert øyeblikk tenker jeg.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Storebror sover hos mormor, minstemann ligger å sover, pappaen spille pc, mens jeg ser ungkaren å surfer;p Veldig sosialt!
Marsipan❤grisen Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Jenta mi ligger å sover, samboeren min er hos en kompis, så jeg sitter her og surfer på nettet, mens jeg venter på at Hellstrøm rydder opp skal komme ut på web tv
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 lillehyl ligge faktisk og sover uten surv:) Jeg og sambo sitter i sofa, jeg er innom dib for mitt faste kveldsbesøk og nå skal vi se på Bones via PC'n:) kooooose oss mens hylern holder fred;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå