gulla79 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hvilken vippestol har du, og hvor fornøyd er du og babyen med den? Jeg fikk tilbud i fra besteforeldrene til knerta om at de kunne kjøpe, men hvilken skal jeg velge,,,,,,
Gjest Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Har en fra Chicco som vi har vært super fornøyd med. Overtok den etter kusinen min. Ryggen kan legges så og si flat, noe som er veldig positivt når de er så små at ryggen ikke bør belastes. Lillegutt elsket å være oppi den fra første stund.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 vi har vippestol fra BabyDan Collection. kjøpt på barnas hus. er kjempe fornøyd med den og snuppa har elsket den fra første stund og gjør det ennå (8,5mnd). du kan stille både ryggen og benenden. Kan legge ryggen helt flat, noe som er veldig greit for di minste. http://www.barnashus.no/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=55&Itemid=417 TAROK vippestolen har vi...
2hærligegutter Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Vi har også en gammel vippestol fra chicco. Dener snart 13 år:) og mini er 4 baret som bruker den. Den har hvert i bruk fra fødsel omtrent, den kan legges helt flat, ihvertfall slik ar baby ligger kunn på rygg, ikke noe press på korsrygg eller bekken. Bruker den noe enda, mini er 8 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå