Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 sprøytedag.

bryskassen og puppene holder på å eksplodere. Så vondt!

verker i leddene og resten av kroppen.

Som feber smerter. Er vel bivirkningene som begynner å komme...

noken andre som har fått bivirkninger av sprøyta. (puregon)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

eg hadde òg leddsmerter, litt stikking i brystene, ein del håveverk(men det er kanskje bivirkning på sprayen), og humørsvingninger=)

Skrevet

Eg får veldig mykje hodeverk av sprayen. humørsvingningene kjenner eg til :D hehe

kor lenge har du gått på sprøyta?

Skrevet

eg gjekk 12 dager på sprøyta,så det var lenge nok. hadde dose på 125 IE pga pco`en min. kor mange dager gjekk du på den då?

Skrevet

Eg skal gå i 10 dager. Er 3 dagen min i dag.

Går på 150 IE

Skrevet

Jeg føler meg fyllesyk, reagerer på lukter, er super slapp og ved siden av hetetoktene som sprayen gir så føler jeg meg helt "ræva".

Skrevet

Jeg signerer på "Fatu" sitt innlegg.

Jeg føler meg generellt "ræva" og hverken orker eller makter noen ting for tiden:(

Skrevet

uffda,så gale har det ikkje blitt med meg enda. Kor lenge har dere gått på sprøyta?

Skrevet

Jeg begynte den 21. nov, og det verste etter at jeg fikk en høyere dose er at jeg promper så mye. Mannen ler så han griner mens jeg blir kjempeflau:-)

Skrevet

Da begynte du før meg. Eg begynte den 25.

Blødde du i begynnelsen av sprøyte perioden?

Blør enda eg,og har mensen lignende smerter :S Redd det er noke galt.

Har mykje luft i magen sjøl :S hehe

Skrevet

Ja jeg ligger litt på etteskudd siden jeg ikke hadde fått noen reaksjon etter en uke med sprøyte. Men nå skal jeg på UL igjen på mandag så jeg prøver å være optimistisk.

Men jeg blør ikke, jeg hadde mensen uken etter jeg startet med sprayen og etter det har jeg ikke hatt noen form for blødninger. Håper noen andre kan svare deg på om det er normalt. Strekker ikke til det gitt:-)

Skrevet

Ok.Eg begynte på sprayen den 7 november og fikk mensen den 19.

Har av og til lengre blødninger. så det kan jo være det. Men synes det er rart at det ikkje gir seg. Greier ikkje slappe av og er redd forsøket blir mislykka :(

Skrevet

Det jeg tenker på når tankene kommer er at det er første forsøk og vi har to igjen hvis det ikke går helt vår vei denne gangen. Men jeg er ikke så eplekjekk som jeg høres ut som nå, jeg som aldri gråter begynte å hulke etter de ikke fant noen modne egg på UL.

Og jeg er eldgammel i forhold til deg så du stiller kjempe sterkt:-) Klapp deg selv på magen og si at dette går kjempe bra:-)

Skrevet

ja,det er sant det. Er ei god trøst at vi faktisk har fleire sjanser igjen :)

Er veldig opp og ned i humør eg også. Går som ein berg og dalbane. :S

Takk for støttende ord.

Det skal nok gå bra med oss begge to.

Vi får bare håpe det beste.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...