Gå til innhold

Grunn til å bytte fra NAN til HIPP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt NAN nå en stund, men vurderer å bytte til HIPP. Babyen liker Nan og har det vel egentlig helt fint på dette, men lurer på om mye av gulpingen kan komme av nan, men jeg har hørt at i noen få dager etter å bytte så får de litt mageproblemer, og det gruer jeg meg til og har derfor foreløbig kviet meg for å bytte.

Er det noen som har noen erfaringer og dele??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byttet fra NAN til Hipp for å se om det hjalp på gulpingen og rett og slett fordi den er økologisk. Den virker ferskere og smaken er bedre en NAN synes nå jeg. For gutten min var det nok det samme.

Han fikk litt magevondt den ettermiddagen hvor jeg hadde byttet på morgenen, men merket ikke noe på kvelden eller natten. Så det var ikke noe problem. Nå skal det sies at gullet meget sjelden har hatt magevondt, kan telle på en hånd tror jeg, og nå er han 9 mnd.

Om det hjalp på gulpingen tror jeg ikke for vår del, han var en liten gulper. Har heldigvis avtatt helt nå, men han drikker kun en flaske i døgnet. Vil ikke ha mer. Men har hørt mange sier det hjalp på gulping og at de slipper å ha malt i melken når de bruker Hipp.

Skrevet

vi bytta fra nan til hipp fordi han slet med hard mage og vi vil helst ikke gi så mye maltekstrakt...

Skrevet

vi byttet fra nan til hipp. Er kjempe fornøyd med hipp...! Merket ikke at babyen hadde vondt i magen i det hele tatt! Og som en annen her skriver, smaker og lukter hippen mye bedre enn nan. og pulveret virker mye ferskere... nan pulverer er liksom så tørt...

Skrevet

Her var det null problemer ved bytting. Sleit med magen da vi brukte nan, men samme kveld som vi gikk over til hipp fylte hun en bleie med sjit og var strålende fornøyd. Og det er hun ennå ;-)

Skrevet

Min sønn hadde problemer med mye luft i magen og gulping med NAN. Vi byttet til hipp og han er mye bedre i magen men gulper en del enda. Men jeg liker HIPP bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...