Gå til innhold

HVILKEN VINTERPOSE ER DEN LENGSTE, og også den beste?

Anbefalte innlegg

Guttungen på 1,5år og ca 85 cm ligger ikke lenger bra i Odenwälder-posen sin, den er akkurat passe liksom og da kan han noen ganger bli kald på tottelottene... Vi har en dunpose som er 90cm nå.. Tips på en som er minst 110 cm?

Fortsetter under...

tror odenwalder har noen som er 115 også! Eller så har Ticket2Heaven en på 115cm (i tillegg til en på 94) Jeg har den korteste av T2H posen og er veldig fornøyd me den ihvertfall;o)

Voksi Urban skal og være lang, men ikke sikker på målene og har heller ingen erfaring me den!

Jeg har ikke denne, men Voksi urban skal være kjempegod!!

Den er laaaang ettersom den kan brukes til barn opptil 6 år!!!! Er lenger enn Odenwalder sin lengste pose på 115.

Den kommer i to deler, slik at du skjøter på den lengste delen på den små. Genialt!! Den er på tilbud på Reflex butikkene nå iallefall.

Hadde jeg hatt råd til denne hadde jeg ikke stusset på kjøpet!

Lykke til;)

Med den lengden kan han jo ikke sitte med den i vogna for da vil den jo subbe i bakken.... Og hva skal nå en 6 åring med vognpose da!!!!!!?.

115 cm skal holde lenge selvom man heiser den godt opp under haka. Men jeg forstår godt at 90 cm er for lite. Odenwalder med bamse er 115 og lammy er 155. Gode poser begge to. bamsen er på tilobud på barnas hus nå.

Annonse

Du anonym. Du har nå svart på flere innlegg innpå forumet her regner jeg med...ser det på måten du er nedverdigende og frekke til enkelte sine innlegg!! Signer med navn eller nick istedenfor...

Ingen som har sagt at voksi urban posen brukes til en 6 åring i vogn!! D vet jo alle, at når man er 6 år så er man nok ferdig med den tiden.... Men den kan brukes som hun over sier, feks på hyttetur ol.. Den subber ikke nedi om man bruker den i vognen! Det testet vi tidligere på babykos sin butikk i Bergen... Du hipser den opp over kanten på ryggen!!

hei.

jeg fikk de på barnas hus til å måle odenwalder dunposen min før jeg kjøpte den, og den var 122 cm lang.

jeg har en sønn på 1.5 år, og som er laang for alderen. og han sitter som en prins i dunposen sin :)

de skal være på salg nå på barnas hus i slutten av desember. den 20 trur jeg. hvis du går inn på barnas hus.no så får du sett hvilken dag de har tilbud på den. 1299 for den lengste posen :)

lykke til.

Hei førstegangsfødende. Anonymknappen er der for at folk skal få lov til å være anonyme av mange grunner. Jeg er ikke den anonyme du omtaler over her men du har nok litt for god tid hvis du sitter å finleser innlegg for å se likhetstrekk i hva folk skriver for å finne ut om den samme anonyme skriver flere plasser. Folk må få være kritiske hvis de vil og det er jo som oftest ikke vondt ment. Synes de fleste er greie her inne jeg. Når det gjelder lengden på den voksiposen kunne ikke jeg hatt den i min oth vogn fordi den er for lang med forlengerleddet på. Oth vognen er konstruert slik at du ikke kan hipse noe over ryggen. Man lærer etterhvert som man får erfaring-heldigvis :)

Stemmer ihvertfall ikke at Lammy er 155 cm.., men du over her mente kanskej 115 cm? For det stemmer nok. Vi har den og den er utrolig god.

Ellers selge www.lilleprinsen.no flere typer dunposer, blant annet Easykid som blir 129 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...