Trulte76 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 nr 1 4 mnd etter og det var så vondt at jeg holdt på å besvime. Må tilføye jeg både revnet og ble klipt. Så var nok derfor. Var vondt en del ganger før det gikk over. nr2 7 uker etter ikke vondt (bare overflaterift og få sting) nr 3 7uker og bare overflaterift der også. og ike vondt.
Sannali Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Tre uker. Bare husk kondom og masse glidemiddel:)
annemor80 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Au, fy flate, det hørtes vondt ut! Jeg gruer meg så sinnsykt til å ha sex igjen! Er 7 uker siden nå, men har fortsatt litt vondt i stingene, og er dritredd for hvordan det skal gå å ha sex... Veldig redd for å revne igjen, går det an...? Stakkars mannen min
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 2mnd etter, VONDT, nå er gutten 6mnd, synes stingene gjør vondt ennå.
De tre gull Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Etter fire uker denne gang.. Og det var faktisk godt.. Med de to andre gikk det 8-10 uker, men etter som jeg kan huske var det ganske bra då også..
trippeltopp Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 4 måneder etter, og et var bare godt Ventet såpass lenge fordi en venninne sa at det kom til å gjøre skikkelig vondt, men det gjorde det altså ikke så neste gang venter vi nok neppe så lenge. Men jeg revnet ikke noe særlig da. Fikk bare to sting for sikkerhetsskyld.
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 4uker å det stakk litt.. så droppa da! etter 5 uker helt bra;)
La vita è bella <3 Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 10 uker. Prøvde tidligere men det gikk ikke. Gjorde vondt og kjentes ut så det ikke var plass lenger Enda ikke helt bra nå etter 3mnd men vi har da sex og han tar det med ro og da går det greit, hihi... Hadde dyp rift, så det er ikke så rart at det ikke gikk på 1-2-3...
Bunnies by night Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 7 mnd faktisk *ler* Var ikke akkurat planlagt å vente så lenge... men hadde kollikbarn og ikke var vi så fristet til å ha sex hverken sambo eller jeg:) Gjorde ikke vondt i det hele tatt, akkurat som da vi hadde sex før lillemann ble født:)
Trulte76 Skrevet 28. november 2008 #11 Skrevet 28. november 2008 trur rett og slett det kommer litt an på hvor man revnet og hvor mye jeg. lillegutt er 3 mnd nå og jeg synes alt er som før igjenn jeg Men med nr 1 så var det vondt noen ganger før det begynte å gå seg til Var rett og slett for trangt og noe som sperret der inne. Men det løsnet etterhvert. Men jeg sydde en god del da. Så trur nok det var derfor. Er ikke annet enn å bare prøve og evt avbryte visst det ikke går
lillespire08+10 Skrevet 28. november 2008 #12 Skrevet 28. november 2008 Har ennå ikke hatt sex etter fødsel, og lillegutt er 3 mnd..Kjenner jeg gruer meg, føler meg annerledes nedentil:/ Også har vi søvnløse netter, og sexlysten er borte ... Syns synd på sambo, han er nok klar... Må vel manne/kvinne meg opp, og prøve snart:) Kanskje det skal bli julegaven i år?haha:D
Gjest Skrevet 28. november 2008 #13 Skrevet 28. november 2008 2 uker etter. Ble klipt en del, men antar at hun gjorde en god jobb med å sy igjen ettersom det ikke gjorde vondt..? Og som en over her sa, husk kondom og masse glidemiddel!
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. november 2008 #14 Skrevet 28. november 2008 11 dager etter og gjorde ikke vont. smørte jo godt da, for det blir ikke like vått som det vanligvis blir. med førstemann hadde vi sex etter 3 uker, og da var det litt ubehagelig første gangen, men andre gangen var alt bra igjen:)
LilleStjerne Skrevet 28. november 2008 #15 Skrevet 28. november 2008 Samme som lillespire08 her. Det er 3 mnd siden fødselen og jeg har ikke orket å tenke tanken en gang... Ble klipt så jeg frykter at det kommer til å gjøre veldig vondt. Kanskje det blir julegaven på gubben her også. :-)
Slalotte Skrevet 28. november 2008 #16 Skrevet 28. november 2008 Hadde sex første ganger etter 6 uker.. Jeg gruet meg veldig, men gjorde ikke noe vondt.. Var bare veldig trangt..
lille spira Skrevet 28. november 2008 #17 Skrevet 28. november 2008 Nå er det en uke siden fødselen og jeg bare venter på at blødningene skal gå over så vi kan ha sex igjen! Det blei ikke stort før fødselen akkurat. Revna ikke en millimeter og kjenner meg helt fin - så har stor tro på at det blir bra Gleder meg jeg
LilleVildeogMamma Skrevet 28. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. november 2008 artig at så mange svarte! Selv hadde vi sex etter 7 uker og det gikk ganske bra. Vondt i begynnelsen så han måtte ta det veldig forsiktig og smøre mye! Nesten som å være jomfru igjen Men etterhvert ble det nesten som før... Jeg ble klippet og fikk en rift inni vagina. Tror det var der det gjorde vondt.. Men det blir ikke mye tid og lyst til sex med en baby i huset må jeg si! Også må vi være stille da småen sover...Kanksje like greit å venne seg til stille sex når man har fått barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå