<3tobarnsmor<3 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Startet med p- piller for litt over en uke siden å nå har jeg blødninger! Er det normalt ? Trodde ikke man fikk mensen så lenge man ammet jeg...
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Joda, kan få mensen når man ammer. Kan bli gravid når man ammer også. Er jo vel nettopp derfor du har begynt å ta pilllene? Med Ceracette er det veldig vanlig å få blødningsforstyrrelser. Dette er ikke en vanlig mens, men småblødninger som kommer av horonene. Hos andre, meg selv inkludert, gir de motsatt effekt; slipper helt unna mens og småblødninger. Står litt om det i pskningsvedlegget, du kan jo lese itt mer der...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 jeg begynte med cerazette 2 mnd etter fødsel, hadde fått igjen mens. men blødde hele tiden dn 1,5mnd jeg gikk på dem. så jeg sluttet. vewt flere som har bare blødd av di.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Okay, takk for svar. Har enda et spørsmål ang cerazette! Hvor viktig er det at man tar pillen til samme tid hver dag? Er så glems så husker aldri å ta den til samme tid...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 jeg tok pp når jeg la meg, hadde di på badet. men tok di aldri på samme tid hver dag, tror aldri det har skjedd her. så tror ikke det er så veldig viktig. bare du husker å ta dem )))
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Er ikke så flink til å ta den på samme tidspkt jeg heller..Tar den før jeg legger meg, så det kan variere litt. Men så i pakningsvedlegget nå..Der står det at om man glemmer en pille vil den preventive virkningen opprettholdes om man tar pillen innen 12 timer. Så da ser det jo ut som man har litt slingringsmon. MEN legen min gav streng beskjed om at det er viktig å ta den til samme tid, så vet ikke jeg...For med minipillen generelt sies jo det at det er viktig å ta den til samme tid. Ble vel ikke noe klokere akkurat, men velger å stole på det som står i pakken jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå