osmom Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Vet ikke hvor aktuelle disse er for oss, men noe ved disse navnene gjør meg nysgjerrig på hva andre synes--- Emmy Eleah Constanse Stella Amber
(Oktober) Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Kunne ikke brukt noen av de selv... Men Eleah var vel det fineste.. Emma er finere enn Emmy (Emma er fint!), Constanse liker jeg ikke, Stelle og Amber blir for amerikansk for min smak
grace&hope Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Constanse er koselig. Eleah er tøft. Stella er også tøft. Amber og Emmy har jeg ikke sansen for.
Vannmann35 Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Emmy - prisen... Eleah - lei av Leah og Thea... Constanse - "stanse-biten" er rar... Tungt navn. Stella - litt hestenavn... Amber - ikke pent på norsk, nesten amper..
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #7 Skrevet 28. november 2008 Konstanse er fint. Stella er igrunnen fint også. Amber tenderer til harry. Eleah er litt rart, og Emmy greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå