Gå til innhold

Hvorfor får ikke jeg Reductil????

Anbefalte innlegg

Jeg er 132kg og plages veldig av vekten både fysisk og psykisk. Har vært hos legen for noen dager siden og han sa han ikke ville gi meg det fordi han mente det var best at man gikk ned naturlig i vekt. Greit det, men når jeg har prøvd 100000000000000 ganger uten å lykkes så trenger jeg jo åpenbart hjelp. Jeg har ingen sykdommer som tilsier at jeg ikke skal kunne bruke den. Deppa nå jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139187484-hvorfor-f%C3%A5r-ikke-jeg-reductil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Du må vise legen at du over lengere tid har lagt om kostholdet og treningen din. Det hjelper ikke om du prøver i to uker for så å spise sjokolade og potetgull fordi du ikke har klart å gå ned noe siden du da har spist for store mengder vanlig mat.

Jeg måtte vise legen min dette før jeg fikk pillene. Men bruktde de bare i 3 mnd (fikk bivirkninger) og lever heller nå etter Grete Roede`s prinsipper og trener hver dag.

Går trekt men da regner jeg med at jeg klarer å fortsette på samme vis når jeg har nådd vekten jeg vil ha noen år frem i tid.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...