camillah 2 små Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Jeg begynte å tenke på å lage en liten julekalender til tulla i år, men hun er kanskje for liten til at det er noen vits? Hun er 15 mndr. Er det andre her som lager/har julekalender for de minste?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg vet om flere som gjør det når de er så små Men her hjemme venter vi til neste år. Han blir 2 i januar. Blir heller vanlig sjokoladekalender i år.
nurket4a Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Jeg gjør det. Mini her er 15 mnd... Blir ikke jul uten kalender :-)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Jada, jenta vår får kalender! Har en liten utfordring ifht. hva hun skal få, men som en over her sa - ingen jul uten kalender! Hun blir for øvrig 13 måneder i desember.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Vi prøver (19 mnd) så får vi se hvor mye mas det blir... sikkert ikke lett med EN pakke om dagen!! :-) Jeg har kjøpt en pakke med Briotog som jeg har delt opp, ellers er det litt ballonger (som er veldig stas), noen rosinesker og sånne "porsjonspakker" med Byggmester Bob- kjeks.
En rosa og en blå :) Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 Her har mamma laget til jenta mi på 18 mnd og jeg er kanksje mere spent på hva som er i pakkene enn henne hahahhahahha. er veldig spent på hva hun har klart og finne på å putte i pakkene. syntes det var veldig stas når mamma sa hun hadde laget for hun ville gjerne ha det som en tradisjon og lage hver jul og jeg husker jeg fikk av min mormor og det var super stas Så da tar jeg meg heller av julesokken med litt morro istedet
camillah 2 små Skrevet 29. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2008 Jammen ble det julekalender! Det ble faktisk ikke så dyrt, heller! Her er noen tips om hva som kan henge på kalenderen: 1 Lekebil fra Nille 2 Tøfler - som hun trenger, likevel. 3 Mandarin - tulla elsker mandariner 4 Julenisse, 10 kroner fra Nille 5 Badeand, 2 for 15 spenn på Europris 6 Sjokoladefigur - det er jo lørdag! 7 Bondegårdsdyr 8 Mandarin 9 Pepperkake 10 Bondegårdsdyr 11 Julepynt, plastkuler eller lignende 12 Pepperkake 13 Sjokoladefigur - det er jo lørdag! 14 Bondegårdsdyr 15 Lekebil 16 Pepperkake 17 Hårbånd 18 Julepynt 19 Bondegårdsdyr 20 Sjokoladefigur - det er jo lørdag! 21 Badeand, 2 for 15 spenn på Europris 22 Bondegårdsdyr 23 Aktivitetsleke/fargeblyanter og blokk 24 Strømpebukse og hårbånd til juleaften Jeg merker at julestemningen kommer for alvor nå når jenta er såpass stor at hun får med seg litt, i alle fall!
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. november 2008 #8 Skrevet 29. november 2008 her har vi en snill mormor som har brodert julekalender til mini på 15mnd. Kjøpte ett duplosett, kjeks, småbiler, tegnesaker, nissedrakt og en cd som han får på julaften. så det tror jeg blir stor stas Jeg er vokst opp med hjemmelagd julekalender, med pakker på. Så det skal bli artig å føre den tradisjonen videre til mine barn
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #9 Skrevet 29. november 2008 Min minste (ett år) fikk brodert kalender med pakker av søstera mi i ett års gave! Han hadde nok helt sikkert fått kalender av meg om han ikke fikk den, for han har en storebror som får... Må jo være noenlunde likt!
camillah 2 små Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2008 Hm.. Tante kom med sjokoladekalender til tulla. Så nå har hun to kalendere! Jeg tror ikke jeg vil gi jenta sjokolade hver dag, hun er jo bare 15 mndr. Jeg mener, pappaen og jeg sliter selv med vekta, jeg vil ikke at tulla skal bli like hekta på sjokolade som jeg er...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 her har begge guttene hver sin kaptein sabeltann kalender og jul i blåfjell kalender =) hadde vi ikke fått de hadde det nok blitt sjokolade kalender. ser ikke noe grunn til at de ikke kan få det,er 3år og 1.5år =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå