Gå til innhold

Overtid - Dritt lei:

Anbefalte innlegg

Jeg ser siten her nå fylles opp med lykkelige fødselshistorier. Jeg håper det snart blir meg. Jeg hadde termin 22. november.

Dette har vært et ganske så tungt svangerskap med bla.sykehusinnleggelse og ingen trening- Har vært mye sliten. Nå når termin nærmet seg, begynte tiden å gå fortere, men det er nå veldig frustrerende å være 5 dager på overtid uten at noe skjer. Jordmor strippet meg i går, men det førte bare til kvalme, ubehag og utflod. Etter at datteren min fikk hoderystelse for en uke siden og vi hadde omgangssyken i helgen, er tålmodighet og det gode humøret vanskelig å oppdrive.

Jeg vet at vi har en slitsom tid foran oss når barnet kommer, men jeg tror ærlig talt det blir bedre enn den siste halvdelen av svangerskapet har vært. Jeg er veldig innstilt på å møte sønnen min, og begynne å tenke på noe annet enn magen - og de problemene den gir meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139187308-overtid-dritt-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Joiner deg i protest mot (lang) overtid! Hadde termin 20/11 og har hele tiden trodd at jeg skulle føde lenge før termin pga mye kynnere helt siden juni (!), men neida, her sitter jeg med en etterhvert ganske så vond rygg og ruger fremdeles! Prøvde meg på å argumentere med angst for økt dødelighet ved å gå opp til 14 dager over for å få tidligere overtidskontroll på Ahus, men de nektet plent og gå stakkars jordmoren som ringte dit en skyllebøtte for å komme med et sånt "uanstendig" forslag :-( Så nå må jeg pent vente til 4/12 dersom det ikke skjer noe av seg selv. Har gått til modningsakupunktur 2 ganger per uke i 3-4 uker nå i håp om å slippe å gå så mye over, samt en lettere fødsel, men nå ser jeg bare hundrelappene vinke farvel med et fårete glis ut vinduet... Prøver en siste time i morgen, skal be han sette nåler alle tenkelige steder for å se om det kanskje hjelper.

Gleder meg også til å møte junior, men håper jo i det lengste at han ønsker å komme ut selv, er visst ikke bare en walk in the park å bli satt i gang heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...