Lykkeliten ungdomsbedrift Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Hei! Jeg kommer fra en ungdomsbedrift som heter Lykkeliten UB. Vi er opptatt av barnas sikkerthet , og har tenkt til å lage en bordkantbeskytter som forhindrer barna i å skalle hodet hardt i bordkanten. Produktet blir laget av en mjuk plastikktype som blir kalt PVC, og den blir festet til bordkanten med en dobbeltsidet teip. De som finnes fra før av, er bare i grå farge som er ganske upassende farge for de fleste bord. Så derfor skal vi lage i både brun, svart og hvit farge. I tillegg til denne bordkantbeskytteren har vi tenkt til å lage en hel rull med kantbeskyttere, som man kan feste rundt hele bordet. Den kan man også feste på peishyller, trappetrinn og steder man ikke ønsker at barnet sitt skal skade seg på. Denne kan man altså klippe til i akkurat den lengden man ønsker. Derfor lurte jeg på om du kunne vært interresert i dette produktet, eller om du har noen erfaring fra dette produktet fra før?
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Jeg har noen sånne hjørnebeskyttere med dobbelsidig tape fra BabyDan, kostet 100kr for 4stk, de er ruglete på kanten og mulig det er pvc, kjennes ut som silikon også. De er egentlig geniale i utformingen, og lette å montere på, slipper å ødelegge bordet med skruer osv. , men problemet er at de detter av bare man ser litt hardt på de, og ungen min plukker de av hele tiden uten problem, så da er virkningen av de liten egentlig. Sikkert for dårlig tape!
~apekatten~ Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Dette synes jeg hørtes helt genialt ut! Jeg har bare funnet hjørnebeskyttere, men det er helt klart en beskytter rundt resten av bordet og peiskanten vi kunne trengt. Sønnen min er gammel nok til at vi trenger noe slikt nå, men får vi et barn til, ville jeg helt klart være interessert i dette produktet.
Ranveig R Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Eg er heilt klart interressert i eit slikt produkt, forutsett at tapen er sterk nok. Er lei av hjørnebeskyttarar som dett av for eit godt ord (og knapt nok det). Sett i gang )
Anonym bruker Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 Vil tro mange småbarnsforeldre er interessert i et sånt produkt, men vil tipse dere om å sjekke om det kan lages uten ftalater i pvc. Mange foreldre vil ikke kjøpe noe til barn, som mistenker kan inneholde ftalater, mulig dette følger av produktkrav dere uansett må oppfylle men tenkte bare å tipse;)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 enig med apekatten, de ha rjeg også prøvd! Det som skjedde var at tapen DRO MED SEG en del av bordet...har belegg på bordet som ble dratt av når jenta mi dro i de beskyttelses greiene...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 nei,er ikke interessert,fordi jeg mener at man må da vel kunne lærer barna å være forsiktige,å ja,er jo en sikkerhet,men for min del blir det bare tullete,blir mer overhysterisk av slikt enn å ikke ha slikt. mener nå jeg.
Serial mom Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Kunne godt tenkt meg å hatt noe rundt hylla til peisen, ja. Hard stein er liksom ikke så stas å smelle hodet eller tenna i :-( Ikke så lett å lære en 1-åring at peishylla er farlig, og selv om jeg ikke er hysterisk, så vil jeg helst unngå knust hake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå