Gå til innhold

Har aldri vært så glad for å bli sparket før:-)

Anbefalte innlegg

De 4 siste dagene har jeg hatt den samme type dulte-følelsen i magen.

Nå er det iallfall INGEN tvil om at det er babyen:-) Kjenner det flere ganger om dagen, spes hvis jeg har vært litt aktiv og setter meg ned for å slappe av.

Jeg kan til og med kjenne det fra utsiden av magen.

Gleder meg til UL på tirsdag - da får vi vite om alt er som det skal og kanskje kjønnet.

*Glade dager nå ja*

Måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

Haha, tror jeg akkurat kjente spark! Det var sånn dulting på venstre side. jeg sitter litt bøyd i sofaen, så magen kommer litt i klem.. kan jo være derfor jeg kjente det. Har måtte trykke på magen for å kjenne det tidligere...

Så gøy at vi er flere:-)

Glimt i magen: Det høres veldig ut som meg når du sier at du kjenner det når du sitter litt oppreist. Er ofte da jeg kjenner det også, sjelden når jeg ligger rett ut egentlig.

Arianna: Jeg er 18 uker på fredag tror jeg. Har som nevnt ikke vært på UL så vet ikke nøyaktig.

Det blir nok din tur snart!

Hei, jeg tror jeg er 16+4, men vet ikke enda.

Vet fra en tidlig UL at jeg har en storvokst baby (i min familie er babyene forresten over 4 kilo ved fødsel, så det er ikke så overraskende...) Mulig derfor jeg kan kjenne det nå..

Dette er vårt første barn, og jeg vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter, men jeg har lest om denne "ristingen", og synes også jeg har kjent et reelt spark en gang, selv om jeg ikke vet om det er mulig så tidlig.

Det er bare å kjenne etter, kanskje kommer det i kveld? Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...