Gå til innhold

Trenger sårt masse hjelp og tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på strax 10mnd som ikke vil slå seg til ro om kvelden før kl 23-00.30 hun gårter ikke eller slik,men kan ligge i timesvis i sengen å bable og pelle seg mellom tærne..Hun er dødstrøtt rundt kl 19-19.30 så da legger hun seg,men du kan nesten stille kl på15min så våkner hun og er da festen begynner..hva skal jeg gjør for å få henne til å sove??

Sliter sikkelig på meg dette har holdt på sånn i ca 2mnd..Hun sover en lur pr dag på ca 2t å sover aldri etter kl 16..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..Når står hun opp på morgenen da? Er det sån at hun sover litepå natta, eller er det bare at hun har førskjøvet døgnet litt?

Skrevet

jeg ville kanskje prøvd å legge henne tidligere så det ikke bikker over. det gjør vi med våre som har en tendens til å våkne veldig tidlig. i og med at hun ikke gråter, så er det kanskje greit å la henne holde på? antakeligvis er det bare en periode. lykke til!

Skrevet

... men hvis hun ikke gråter og dere kan gå ut av rommet kan det jo tenkes at hun faktisk ikke har vondt av å ligge og kose seg litt...?

Skrevet

Hadde ei sånn ei jente jeg også for noen uker siden...halv ett på natta var hennes rekord.

Vi tok sovetiden fra 2 timer pr dag til 1 time pr. dag og nå sover hun som vanlig igjen.

Blir det ny turing og balering så kommer vi til å kutte dagsluren helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...