Gå til innhold

Føler at kroppen min er fødeklar, men 30 dager igjen

Anbefalte innlegg

Jeg har terminen min heeelt på slutten av desember, men jeg er så plaget nå, har vont i brystet på natta, våkner av det, sure oppstøt HELE Tiden, bygger opp med puter osv. men det hjelper ikke.

Magen er ENORM, vont for å snu meg... kynnere ofte (sterke) barnet har festet hodet, å jeg har mye mensen smerter, men ingen slimpropp er gått eller vann..

hmmm... håper jeg slipper å gå så lenge med alle disse vontene.. er ganske lei nå! å jeg er ikke den som setter meg ned på rompa å glaner i taket.. hær vaskes det, ryddes, å ordnes... håper versla kommer litt før tia, men selvfølgelig vil jeg at hun skal være lengre hvis det er nødvendig.

Men det kjennes ut, som både babyen å jeg er mega klare nå, å ikke minst kroppen min, for det begynner å bli ganske Vont, tungt å faktisk litt skremmende, med tanke på alle plagene mine nå.. hva vil jeg føle om 4 uker til ? huff

hehe dagens klaging.. får trøste meg med at det er så vert det! er så ufattelig heldig å glad i lille pia mi, som jeg enda ikke en gang har sett

<3

Fortsetter under...

jeg har termin 1 jan. så jeg er litt innom desember klubben å sniker av og til også hehe..

jah. nå nærmer det seg :) syns du har lov til å være sliten. en er jo gravid 24 timer i døgnet. en kan jo ikke bare koble av hehe.. merker også at det er slitsom å snu seg om natta. at en liksom må tenke seg om å ta en avgjørelse. tenke hvilke måte som er enklest hehe. sååå kan en snu seg hehe..

kynnere syns jeg er en plage. har også noen veldig sterke. så jeg gleder meg til de vonde riene som virkelig tar tak. for da vet jeg at nå får vi snart lillemor i armene :):)

ikke lenge til du er fødeklar da.. da kan det jo skje når som helst :)

lykke til videre :) tenk at du ikke skal gå sånn resten av livet. at du gjør en utrolig god jobb :)

Hei.

Føler med deg. Har termin den 27 desember og er veldig lei.

Har vært dårlig hele svangerskapet,så jeg håper det snart skjer noe.

Prøver nå med de fleste kjerringråd jeg kan finne. Gleder meg vveldig til den lille jenta kommer.

Jeg har en gutt fra før av og jeg tror han også gleder seg til mamma kan være mer med å leke.

Har du noen råd som kan hjelpe å få igang fødselen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...