Gå til innhold

Skal til jordmor om en time....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kvir meg så det holder... Har gått opp 3 kg på en uke, og kommer vel til å få DEN kjeften... Men hva kan jeg gjøre? Alle klager sånn på at de må tisse så ofte.... ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg skulle virkelig ønske det var meg! Her holdes alt vann inne. Får ikke på meg noen av skoene mine lengre. Ikke engang slippersene... Håper hun har litt forståelse. Er 37+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:o)

Så du hører til her du og...

Hvordan gikk det hos JM i dag? Håper det gikk bra! Skjønner du kvier deg for det, men nå er det ikke mange ukene igjen før du raser ned i vekt igjen... En god JM har nok forståelse for at vannet samler seg i kroppen nå på slutten, og alle forstår jo at når en går opp 3 kg på en uke så er det ikke fett... dvs. det er lite du kan gjøre med det:o)

men ejg er så overrasket hvor langt du er kommet allerede:o) tiden flyr jo så fort at det er helt skummelt! Moro da! :o)

Kose deg masse, og masse lykke til med fødsel og greier... om jeg ikke snakker med deg før da!

klem

Skrevet

Hei hei Tussemor:-) Så utrolig kjekt å se nicket ditt igjen!!!!!!!!

Jo det gikk heldigvis over all forventning. Var litt "smart" og gikk på hennes vekt.. Vår vekt er veldig tung. Og resultatet ble at jeg hadde bare gått opp 0,5 kg. I tillegg økte hun ødemene mine opp fra 1-2 til 2. Så tror faktisk hun var fornøyd i går;-) He he:-D

Ja nå er jeg virkelig kommet langt. 16 dager til termin og venter spent! Miemamma er på overtid, og om hun ikke føder før blir hun satt i gang på mandag.. Så tiden flyr ja:-)

Du da vennen? Hvordan går det med deg? Håper du har det fint, og at du har et godt sv.skap!

Stor klem:-)

Skrevet

Så godt å høre! Ikke noe moro å gå og bekymre seg for sånt... Ikke alle jordmødre som er like allrighte. går til ei privat, som er verdens nydeligste jeg da:o) Trenger ikke veie meg... fikk beskjed om å blåse i vekta under forrige svangerskap (bare følge med at det ikke kommer noen voldsom oppgang med tanke på svangerskapsforgiftning og sånt), så da regner jeg med det denne gangen og... ringte henne i dag, og hun ble så lykkelig over å høre at jeg er gravid igjen... Hittil har jeg gått op 1,5kg... så får satse på at det ikke tar helt av etterhvert..

Ja,det er helt utrolig altså! Skjønner ikke at dere er kommet så langt! Synes dere akkurat ble gravide jeg! Følger med på miemamma jeg og... titter på facebook da vettu... så regner jeg med det kommer en sms når prinsen er født:o))) Håper hun føder nå stakkars. kjedelig for henne at hun må gå overtid denne gangen og... men men...

Joda, det går bra med meg. Ringte jordmor i dag fordi jeg har vært så priviligert ved at jeg har kunnet kjenne liv fra rundt uke 12 denne gangen, og nå har det vært helt stille i 2 uker:o( Men hun beroliget meg da iallefal, og sa den sikker har flyttet litt på seg bare. men ejg merker jeg blir litt stresset.. får satse på at alt går bra! Ellers går jeg på sykepleien nå, og skal ut i praksis til uka. Det blir jammen spennende, med tanke på at bekkenet ikke er helt stødig denne gangen heller. Men vi får satse på at det ordner seg.

Ellers er formen så mye bedre nå enne den var. Jeg var helt knekt jeg!

Du da? Du begynenr kanskje å bli litt sliten du nå?

Ellers da, alt bra? håper det:o)

klemmer

Skrevet

Fikk meldign av miemamma til morgenen i dag:o) Da er veslegutten på plass:o) moro! Og såååååå skjønn da!!!! Åååhhh... vi må bare glede oss:o)

Du visste det kanskje allerede, men tenkte si ifra om du ikke visste da vettu!

Ha en finfin dag da vennen!

klem

Skrevet

Nei nei nei....... Har nettopp skrevet et laaaangt innlegg til deg, så kom jeg borti en eller annen knapp, og alt ble slettet:-(

Men: Jaaaaaaa har nettopp lest på 3.trimester om Miemamma:-) Jippi!!!!!!!!!! Det var godt hun slapp å bli satt i gang! Gleder meg til å se bilder dersom hun legger ut her.. Er ikke på facebook.. Er som du sikkert skjønner ikke noe dyktig på data;-)

Her går det greit. Er litt sliten ja, men det er vel vanlig når man bare har 14 dager igjen yil termin:-)

Tidlig i sv.skapet var jeg helt ferdig.. Av kvalme og totalt utmattethet. Jeg har jo kronisk utmattelsessyndrom, så det kan jo ha spilt litt inn også. Ellers må jeg si at jeg beundrer dere stort som har barn å ta dere av mens dere går gravid... Fatter ikke hvordan det skal gå neste gang... Og jeg har jo lyst på flere... Men det går vel kanskje det som må gå.....?

Godt du har det bedre nå, så håper jeg du får et fint sv.skap resten!

Stor klem:-)

Skrevet

Æsj, det er så kjedelig! opplevd det noen ganger jeg og:o(

Ja, det var jo supermoro! de koser seg nok max disse dagene! Fikk visstnok familierom og greier, så det er nok familieidyll oppe på landet:o)))

Huff, har du kronsik utmattelsessyndrom:o( Vet ikke såmye om det der, men har sett en dokumentar om det, og forstått at det er noe skikkelig tøffe saker! Du får liksom aldri overskudd du da:o( Nei, da har jammen ikke jeg noe å klage på...

Med tanke på neste baby for deres del, så får dere bare ta det som det kommer vettu... det er utrolig hva man får til så lenge viljen er tilstede:o) og når man er i en situasjon, så lærer man seg raskt å takle det...

Kose deg masse med magen din, og lykke til videre med ditt svangerskap og:o)

Vi sees nok rundt her inne innimellom og...

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...