Saftsuse 84 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Har tenkt på å kjøpe en slik fotoramme til min bestemor. Men skal jeg ha den som er best i test på man jo ut med 1800,-, og, vi er litt blakke for tiden og har mange å kjøpe gaver til... Den på europris koster 399,- men jeg er litt skeptisk til å kjøpe en som er så billig...
erteposen + 4 Skrevet 28. november 2008 #3 Skrevet 28. november 2008 En får jo ofte det en betaler for, men den er i alle fall ikke pen å se på
Matildesnusk + lille ups Skrevet 28. november 2008 #4 Skrevet 28. november 2008 Jeg har googla litt i det siste på digitale fotorammer og tester og sånt, fordi jeg selv vurderte å kjøpe det i gave. Jeg tror absolutt ikke det vil være noe lurt å kjøpe en så billig ramme, fordi oppløsninga rett og slett blir for dårlig. Dessuten får du antagelig ikke noe særlig ekstra på den, sånn som videoavspilling, lyd, trådløs overføring av bilder og sånt forskjellig (uten at jeg har sett på akkurat denne fra europris da). Jeg kom fram til at dersom jeg skulle kjøpe, så måtte jeg opp i ca 1000 kr. Pixmania har mange forskjellige i forskjellige prisklasser. Du kan se der. Ikke noe moro å kjøpe noe som viser seg å fungere dårlig. Selv om den "bare" koster 400, så er det penger det også
Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. november 2008 #5 Skrevet 28. november 2008 vet ikke helt åssen de er de man får kjøpt der nå, men før i uka kjøpte jeg den gamle typen som kosta 200 kr mer, men fikk den for 399, siden de skulle få inn de der nå. virket egentlig helt grei..! kjøpte i gave til svigermor.. hehe, var i det minste med 3 deksler, ett hvitt, ett svart og ett sølv, så kan man bruke det man syns er penest.. skal også kjøpe til besteforeldrene mine..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 28. november 2008 #6 Skrevet 28. november 2008 og oppløsninga var ok, og du kan spille av både musikk og video på den.. men har bare 8 mb eksternt minne da, store nedturen... så måtte kjøpe minnekort i tillegg.. kjøpte et på 1 g til 199 kr, men var vel kanskje unødvendig stort, så får nok billigere med mindre plass.. men som sagt, det var den "gamle" typen, men denne nye skulle visstnok være ganske så lik...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå