Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Er det mulig og ta to uker feil av termin? Det har stor betydning for hvem som er faren til barnet. Nå har jeg og kjæresten min gledet oss i flere måneder. Men nå begynner jeg bli nervøs for at legen har tatt feil og at termin egentlig er to uker FØR den vi har fått.
Tabasco Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Du får enkelt sjekket termindatoen din ved å ta en ultralydundersøkelse. Da måler gynekologen størrelsen på fosteret, for derigjennom å fastsette termin.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 ja det var på ultralyd de sa termindato. men jeg er redd de kan si feil. mest redd for at det egentlig er to uker før det som ble gitt...
Tabasco Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Hvis du er usikker, hvorfor ikke ta en ny ultralydundersøkelse et annet sted? Så får du sjekket de to opp mot hverandre, og slipper å engste deg mer for dette.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Om det står på så lite som to uker i spørsmål om hvem som er far ville jeg uansett tatt en dna prøve når barnet ble født ettersom det er den eneste ¨måten å vite 100% sikkert hvem som er far...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå