Lucy79 Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 Sukk, så mye for full barnehage dekning... Vi er så frustrerte nå at jeg er på randen til sammenbrudd... Det er klin umulig å få barnehageplass i bydelen vi bor i. Jeg har vært hos 2 som jobber som dagmamma og jeg har aldri blitt mer skremt i hele mitt liv.. SÅ nå er gode råd dyre. Hva i himmelens navn skal jeg gjøre!? Ikke har vi råd til at jeg skal gå hjemme heller... Noen i samme situasjon som også trenger å få ut litt frustrasjon?? Eller som kanskje vet om en snill dagmamma eller en barnehage som har en ledig plass???
Ninemi Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Huff, føler med deg. Sliter med akkurat det samme. Snuppa har ikke fått plass. Fullt på alle barnehagene i hele byen. Så da må vi leve på 1 inntekt til neste august. (hvis ikke noen sier fra seg plassen og vi står langt oppe på venteliste, men det skal vel godt gjøres....) Morsomt.... Håper det ordner seg for dere!
Lucy79 Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Vi bor i bydel alna.... og står laaaangt bak på lista! Det er ikke et ør lite lys i tunnelen engang... Jeg skulle mer enn gjerne ha gått hjemme med go jenta mi, men det er jo de pengene da... evindelige pengene... Og den kontantstøtta de skryter sånn av holder jo fanken meg ikke til nesten noe!! Merker jeg er veldig negativ her, men jeg kan ikke noe for det akkurat nå kjenner jeg. Man blir liksom litt oppgitt for å si det mildt. (håper det ordner seg for dere også Vickhy og knøttet)
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Ja, så fort man er gift eller samboer så blir man jo ikke prioritert i det hele tatt. Lucy79, jeg har skrevet en personlig melding til deg
frk Nilsen Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Vi bor i bydel gamle Oslo og det er sånn ca 150 foran (2007modeller) i køa... Har ansinitet fra feb08. Har søkt fra januar, men har ikke behov for plass før i februar, håper vi får da! Fikk beskjed om å dra på bydelskontoret å sjekke listene som de legger ut jevnlig, for å se hvordan det ligger an på de ulike bhg vi har søkt. Fikk bare svar på generellt hvordan vi ligger an.
jentelykke + guttelykke Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Du kan jo bli dagmamma Har du vurdert det?
aya75 Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Heisann! Du vet at du kan søke i andre bydeler? Du kan søke i så mange bydeler du vil fikk jeg beskjed om. Så søk i vei andre bydeler, så kanskje det dukker opp noe. Beder med litt lengre vei og plass enn ingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå