Gå til innhold

Noen med stor størrelses-forskjell på tvillingene?

Larena

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 24+3 og har fått beskjed om at det er stor størrelses forskjell på tvillingene, har gått til ukentlige kontroller på sykehuset siden uke 19 pga dette. Har blitt ekstra fulgt opp med tanke på TTTS, som nå er mer eller mindre utelukket, ihvertfall i noen alvorlig grad, og det er vi selvfølgelig veldig glade for. Men på forrige kontroll fikk jeg beskjed om at den minste ikke har vokst så mye den burde den siste uke, og dertill følgende beskjeder om dilemaer vi KAN bli satt ovenfor på seinere tidspunkt!

Jeg merker jeg blir så ekstremt sliten av dette hele tiden, alle beskjeder vi får etc, men begge to er veldig friske og raske, og jeg kjenner jo mye liv i magen.

Her er to gutter på vei, de TROR de er eneggede, men kan selvfølgelig ikke si noe sikkert.

Noen som er/har vært i samme situasjon??

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja jeg er nå i uke 34 med eneggede guttetvillinger, er 100% sikker på at de er eneggede fordi på ultralyden i uke 19 ble bekreftet TTTS.

Her var det stor vekstforskjeld på de 2 og den ene hadde ikke fostervann.

Vet hvordan det er med alle bekymringer. Håper du får god oppfølging og at alt ordner seg.

Jeg venter en jente og en gutt, og jente er minus 7% i vekstavvik og gutten er minus 20%. Må til oftere kontroller nå pga det. Hvis han ikke fortsetter å vokse som han skal blir de forløst tidligere fikk jeg beskjed om. Er mye en skal bekymre seg for..

Ja, det er mye en skal bekymre seg for. Jeg har også fått beskjed om at de kommer til å bli forløst tidligere. Ser ut til at det kan bli mellom uke 32 og 34 her, Lite lysten på uke 32, så krysser fingrene alt jeg kan for 34 istedet, men det er nok så langt jeg kommer også ser det ut til.

TTTS er nå heldigvis utelukket, men det er stor vekstforskjell her på de to.

Prins06+2 til : Hvordan står det til med tvillingene dine nå? Er du blitt operert? Hvor stor forskjell har du på tvillingene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...