Gå til innhold

MME til kvelden- tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten pjokk som er veldig glad i å våkne ofte om natten, slik at jeg nå prøver med litt mme i tillegg til mm på kvelden. Dere som har gjort dette før, har dere gode erfaringer i at natten blir bedre? Hvor mye mme gir dere, og lenge før soving? Får babyen mme og mm samtidig? Hvilket merke? Oj, mange spørsmål her.. håper noen svarer:) Vi bruker HIPP, fikk det anbefalt fordi man ikke fikk vondt i magen av det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi hadde det akkurat soom du forteller , lille gulle var hyppig oppe om natten, så vi har begynt å gi mme til kvelden til gullet. Først spiser hun grøt og drikker veldig lite vann til maten(er ikke noe særlig glad i vann) og når hun har spist opp så får hun mme. og etter det så er det pupp. Etter at jeg begynte med dette så sover hun hele natten igjennom. Jeg gir henne ca120 ml mme men det er sjelden hun drikker det opp, og jeg bruker Nan.

Skrevet

Takk for svar:) Gammel er jenta di? Min er 3 1/2, så tenkte å vente til 4 mnd med grøt... Etter du begynte med mme, ble det virkning umiddelbart, eller gikk det litt tid? Begynte i går, og ga da bare 30 ml... redd han skulle få vondt i magen. Kan øke litt for hver dag da?

Skrevet

Snuppa mi er 10mnd.

Ja jeg merket fort at hun sov bedre om natta men jeg opplevde også den første uka at jeg mått skifte bleie på henne ca 1 time etter hun hadd lagt seg pga hun hadde bæsjet noe voldsomt.Men det er det stopp på nåJeg ser ikke noe grunn til å ikke gi mer så lenge den lille vil ha mer. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...