lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 det ser ut som EL slim, bare litt mindre mendge på en måte, var bare ett tørk i dag tidlig, men bittelitt brunt i, kan det være de to små eggene som ikke ble gjort noe med under uttaK? ville jo tro de gikk til grunne av seg selv, for de var bittesmå... eller er det vanlig med litt sånn rar utflod i rugetiden?
øynesomtinntallerkner Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Bruker du crinone? Kan det i såfall ha vært rester etter dette? Har opplevd det du beskriver noen ganger nå, antar det er crinonen.
lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2008 nei jeg går på progestan, husker jeg fikk litt brun/hvit utflod sist da jeg gikk på crinone, men har aldri gått på progestan før.
Mille38 Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Hei lillebie, jeg tror det er festeslim! Jeg har hatt det begge gangene jeg har hatt egg som har festet seg:)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Litt mørkt i utfloden på rugedag 3 vil jeg tro stammer i fra uttaket. Noe som også er helt vanlig )
lillebie på`n igjen Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 takk for svar jenter. blir jo litt bekymra når det kommer brunt ut, kan jo være fra uttaket :-) selv om jeg helst vil tro på mille at det er festeslim hehe ) får bare ruge hardt videre, i den lange ventetiden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå