Gå til innhold

Har dere rullgardin eller persienner på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKal ut å kjøpe en av delene for at rommet skal bli helt mørkt, er hvite lystette rullgardiner helt tette?får meg liksom ikke til å tro at det blir helt mørkt på rommet når de er hvite.Hvor får jeg kjøpt dette billig?

Skrevet

Har rullegardin..

Det blir helt mørkt, kommer bare inn en liiiiten stripe med lys på kantene..

Har rullegardin fra Jysk..

Skrevet

har lystett rullgardin.... men har mørkeblå... de hvite er nok lystette de og.. :o)

Skrevet

Må legge til at vi har hvit rullegardin da..

Hadde persienner der vi bodde før, og da kom det inn mye mer lys..

Skrevet

Vi har hvite, lystette og varmereflekterende rullgardiner med sånn snortrekk på siden. De er kjempebra!!

Skrevet

Ok takk for svar, ser de har tilbud på rullgardiner på jysk nå så får vel ta en tur dit.

Skrevet

Minnie mom:Hvor har du kjøpt den rullgardinen?og hva kostet den?Så nå at tilbudet på jysk var bare til den 22nov uflaks.

Skrevet

Har rullegardin. Tror ikke du får det skikkelig mørkt med persienner i hvertfall. Våre rullegardiner er lyseblå og de tetter i hvertfall godt (midt på sommeren kommer det naturlig nok ei lita lys-rute mellom gardinen og vinduskarmen, men det får du uansett hva du velger).

Skrevet

Jeg mener jeg kjøpte de på Hansen og Dysvik, men er ikke sikker. Det er sånne med "sølv" på utsiden, slik at varmen blir reflektert. og så er de helt lystette. Jeg må ha det mørkt også om sommeren, så det er helt genialt, spesielt at man kan dra ned så blir det ikke så varmt i rommet.

Skrevet

Rullegardin på snuppas rom og persienner på vårt rom. Rullegardinen er definitivt den som stenger mest lys ute. Den er hvit og lystett og kostet 169 på Ikea (120bred). Det er fòret som gjør at den er lystett og ikke fargen, men det er klart at den lille stripen med lys som klarer å snike seg inn på kantene blir jo mer reflektert i en hvit enn en svart, men det er såpass lite at jeg heller tar en hvit :o)

Skrevet

Takk for svar alle sammen, da blir det hvite rullgardiner på soverommet til snuppa:)

Skrevet

her har vi lystett rullegardin kjøpt på jysk.

Men når hun skal få nytt rom etterhvert skal vi bare ha persiennere tror jeg, syns det er lystett det også.

Skrevet

Vi har persienner sammen med vanlige gardiner.

Her vil ikke ungene ha det helt mørkt på rommet så begge har lys over senga med dimmere slik at det kan justeres til passe nattlys:)

Skrevet

for at rullegardinet blir lystett, samme om det er hvit eller mørke blått er fordi det er slik en alufilm på den siden som går ut mot vinduet. slik at den stenger ute lyset og demper varmen på varme dager. :))))

vi har offwhite rullegardin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...