Små Einsteins Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 SKal ut å kjøpe en av delene for at rommet skal bli helt mørkt, er hvite lystette rullgardiner helt tette?får meg liksom ikke til å tro at det blir helt mørkt på rommet når de er hvite.Hvor får jeg kjøpt dette billig?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Har rullegardin.. Det blir helt mørkt, kommer bare inn en liiiiten stripe med lys på kantene.. Har rullegardin fra Jysk..
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 har lystett rullgardin.... men har mørkeblå... de hvite er nok lystette de og.. )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. november 2008 #4 Skrevet 27. november 2008 Må legge til at vi har hvit rullegardin da.. Hadde persienner der vi bodde før, og da kom det inn mye mer lys..
Minnie Mom Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Vi har hvite, lystette og varmereflekterende rullgardiner med sånn snortrekk på siden. De er kjempebra!!
Små Einsteins Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Ok takk for svar, ser de har tilbud på rullgardiner på jysk nå så får vel ta en tur dit.
Små Einsteins Skrevet 27. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2008 Minnie mom:Hvor har du kjøpt den rullgardinen?og hva kostet den?Så nå at tilbudet på jysk var bare til den 22nov uflaks.
Gjest Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Har rullegardin. Tror ikke du får det skikkelig mørkt med persienner i hvertfall. Våre rullegardiner er lyseblå og de tetter i hvertfall godt (midt på sommeren kommer det naturlig nok ei lita lys-rute mellom gardinen og vinduskarmen, men det får du uansett hva du velger).
Minnie Mom Skrevet 27. november 2008 #9 Skrevet 27. november 2008 Jeg mener jeg kjøpte de på Hansen og Dysvik, men er ikke sikker. Det er sånne med "sølv" på utsiden, slik at varmen blir reflektert. og så er de helt lystette. Jeg må ha det mørkt også om sommeren, så det er helt genialt, spesielt at man kan dra ned så blir det ikke så varmt i rommet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. november 2008 #10 Skrevet 27. november 2008 Rullegardin på snuppas rom og persienner på vårt rom. Rullegardinen er definitivt den som stenger mest lys ute. Den er hvit og lystett og kostet 169 på Ikea (120bred). Det er fòret som gjør at den er lystett og ikke fargen, men det er klart at den lille stripen med lys som klarer å snike seg inn på kantene blir jo mer reflektert i en hvit enn en svart, men det er såpass lite at jeg heller tar en hvit )
Små Einsteins Skrevet 27. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. november 2008 Takk for svar alle sammen, da blir det hvite rullgardiner på soverommet til snuppa:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #12 Skrevet 27. november 2008 her har vi lystett rullegardin kjøpt på jysk. Men når hun skal få nytt rom etterhvert skal vi bare ha persiennere tror jeg, syns det er lystett det også.
Raych Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Vi har persienner sammen med vanlige gardiner. Her vil ikke ungene ha det helt mørkt på rommet så begge har lys over senga med dimmere slik at det kan justeres til passe nattlys:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. november 2008 #14 Skrevet 27. november 2008 for at rullegardinet blir lystett, samme om det er hvit eller mørke blått er fordi det er slik en alufilm på den siden som går ut mot vinduet. slik at den stenger ute lyset og demper varmen på varme dager. ))) vi har offwhite rullegardin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå