Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2008 #1 Skrevet 27. november 2008 jeg har lurt litt på hvor hun ble av, har hun tatt seg en pause???
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Hun er nok her i kulissene, og stikker innom når hun føler for det )
Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Skrevet 27. november 2008 Takk for tipset, Vilsågjerne-vennen, om at jeg var etterlyst:) Tryne; Titt tei, her er jeg:) Jeg er ikke så aktiv her inne lenger, og det tror jeg er fordi prøvingen for oss begynner og gå mot slutten. Vi har sagt at dette er siste donoren, og det virker som at det blir slik også om ikke mannen snur helt. Vi fikk jo to blastocyster denne gangen, og siden vi ikke lyktes på det ferske forsøket skal vi nå prøve det frosne. Jeg knasker Progynova og Albyl, og på tirsdag var jeg til UL. Slimhinnen hadde på ni dager vokst til 8-8,5 mm. Det er rimelig mye, men jeg blødde masse denne gangen, så tror nok at jeg var godt nedregulert. Klinikken skal tine egget på onsdag, og om det går "berre lekkert" blir det innsetting neste torsdag:) Vi er dritredde for og miste det siste håpet vårt, så her er det bare og krysse fingrene. Det er visstnok vanskelig og tine blastocyster....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2008 Hører det er mye såenning hos deg da, forstår godt at du ønsker å være "for deg selv". prøvingen tar på, og når man på en måte vet at det går mot slutten så er det ekstra tøfft. Dersom jeg ikek hadde hatt jenta mi så haddde jeg vel egentlig vert i nesten samme situasjon som deg. Dette blir vår ant sist gang. Vi har ikke penger til flere forsøk, og tiden renner jo ut. Om vi hadde tatt offentlige forsøk etterpå så hadde det likevell blitt vertfall 30 000 kroner pr. forsøk pga medisnene. jeg synes du er tøff Frøya, du har ståttt på og gjort det du kan for at dere skal lykkes. Nå får vi håpe at du lykkes på din aller siste gang. men har dere tenkt veien videre om dere ikke skulle lykkes?? adopsjon, er det ett alternativ for dere??
Gjest Skrevet 27. november 2008 #5 Skrevet 27. november 2008 Veien videre er staket opp. Vi satser på og gifte oss i begynnelsen av neste år, og deretter starte adopsjonsprosessen. Når vi har adoptert nr 1 skal vi prøve ED enda en gang eller to før vi sender inn søknad om adopsjon på nr 2. Det er det som er det fine med ED. Det har ikke noe og si sånn sett hvor gammel man er siden man ikke bruker egne egg. Gynekologen på IVF hvor jeg tar UL under stimuleringen anbefaler oss egentlig adopsjon nå selv om det er bevist gang på gang at enkelte trenger mange forsøk før de lykkes. Jeg er jo også redd for at det er noe i veien med livmoren min, men hun mener at ny lap er bare tull da en oppegående gyn under operasjonen for og fjerne eggstokkene mine i febuar ville sett det dersom det var noe som helst i veien med livmoren min. Det er en tøff kamp vi kjemper, Tryne, og for enkelte av oss er veien mye mer kronglete enn for andre. Krysser fingre og tær for at vi begge lykkes på disse siste forsøkene.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2008 Så bra at vertfall planen er klar:) det hjelper å ha en plan B. Foreldre blir dere uansett:D Jeg synes du har vert utrolig flink til å holde motet oppe tross alle nederlag. Du er nok ett veldig sterkt menneske. Jeg håper at veien videre for oss begge blir fantastisk, og mest av alt håper jeg den blir slik som vi har sett den for oss. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå