Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen av dere som er ferdig med pergo,å har hatt brunrød mens i to dager?Det hardde jeg,noe uvanlig ja....Kan man da være gravid,har noen opplevd d?Tørr ikke teste meg,blir vel skuffa likevel............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan være gravid. jeg hadde det slik den ene gangen

Skrevet

Jeg har nå gått på 3 pergokurer, 2 enkle og den siste var dobbel...mensen kom om onsdagen den 19, supeskuffa igjen etter snart 2 års prøving...

Jeg har alltid mensen kun i 4-5 dager, ikke en dag mer ...så mensen slutta på lørdag...på søndag kveld fikk jeg brått sånn mørkebrun mensen men kun littegrann...på mandag var det også litt brunt, men ga seg utover dagen...på kvelden begynte jeg å blø masse igjen og da var det helt friskt blod...tirsdag var det mørkebrunt igjen, og det var det også igår og litt idag...aldri hatt så lang mensen jeg, men den har lissom vært så rar nå for meg også...lurer på om det er pergoen som gjør det slik...

Eller er jeg kanskje gravid???? tror ikke det er tilfelle, men har jo selvfølgelig et lite håp....har hatt litt vondt i magen de siste dagene, nesten sånn el-vondt og el er ikke før neste uke...skal til legen på tirsdag, så blir spennende å høre hva hun sier=)

Ble litt langt det her!!!!

MASSE LYKKE TIL=)

Skrevet

takk for svar,ja vi får krysse fingre å tær,har hatt sånn rart ont i magen jeg å,skjønner ingenting her......akkurat som el,men trodde jeg hadde hatrt d,så her hjelper ikke el testes å annet hjelpemidler,tydlivis bare å kjøre på her......

Skrevet

forresten,må få høre hvordan d gikk til legen da.....spennende...........

Skrevet

når jeg hadde pause mnd på pergo hadde jeg det som deg..har også bare mens i maks fire dager men den gangen dro det ut.. begynte å lure men i mitt tilfele var det bare pergo som hadde tullet litt med kroppen min:( men det trenger jo ikke være ditt tilfelle:) lykke til ihvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...