Gå til innhold

Hvilken MME har dere best erfaring med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemor sliter litt med magen, selv om vi bruker malt i alle flaskene, og laktulose to ganger i døgnet. Nå har vi prøvd både Hipp og Nan, har begynt å prøve Småfolk i dag. Hvilken MME har dere best erfaring med? Alle skryter av Hipp, men den hjalp ikke oss :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte først nan til min lille... Hun gitt fra 2-4 dager mellom bæsjebleiene og var altså veldig treg i magen...

Byttet til hipp, og fra dagen etter har hun hatt bæsjebleie 1 gang pr dag:)

Så har best erfaring med hipp:)

Er jenta di løs eller hard i magen? (hvis hun er veldig løs, kan det jo hende du har for mye malt og laktulose i...?)

Skrevet

vi bruker collett! kjempe fornøyde. Den inneholder også allt han trenger, så man slipper å gi tran/d-dråper. Kan bli en tanke harde i magen av det, men malt løser det opp som bare det!:) I tillegg er den billigst, noe som også er en bonus!:) Anbefaler den på det høyeste! Har prøvd både nan og hipp, me denne var best synes jeg:)

Skrevet

Jeg brukte Colett med eldstemann og bruker Hipp nå til vesla.

Har gode erfaringer med begge,colett lukter det vondt av gulpet på men det gjør det ikke på Hipp.

Hipp er også økologisk derfor har vi brukt Hipp nå:)

Skrevet

Vi har brukt svenske Semper siden hun ble født. Startet med Nan HA1, for den er så mye snillere mot magen. Den er dyr og overgang til Semper 1 gikk smertefritt.

Hvis du ikke bor i nærheten av Sverige ville jeg forsøkt Nan HA1 en periode til magen er mer moden. Apotekene som har den her. (I Sverige har de den i dagligvareforretningen)

Skrevet

Vi har brukt Collet til snuppa vår. Hun ble VELDIG hard i magen av Nan, men var ikke plaget av det etter at vi gikk over til Collet:-) Bruker malt i melka også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...