Gå til innhold

Noen som skal ha baby sommeren 09?

Prinsen & spiren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg er 27 og studerer 2. året på sosionom i Trondheim. Jeg har termin 3. juni, dagen før eksamen. Skal prøve å knipe igjen :) Vi har ikke eksamen til jul, så hele 2. året er avhengig av den eksamenen i juni. Må gå hele året om igjen, fordi de skifter pensum og kursopplegg hvert år, om jeg ikke rekker den. Men kan da konte i august (og i ammetåka :)). Planen er å la mannen min ta fire dager i uka fra september, da skal jeg nemlig i praksis. Så jeg skal fortsette å studere, rett og slett fordi jeg vil begynne å arbeide snart, begynner jo å bli gammel:) Noen flere?

jo, jeg tror jeg kan klare de, men er så usikker på hvor mye jeg kan få i støtte.. jeg vil gjerne være hjemme med barnet ett år i allefall, i verste fall ett halvt. men jeg vil også være sikker på at vi har god nok økonomi til å klare oss.

jeg hadde egentlig tenkt å fullføre året, men ble usikker med tanke på støtten.

Men da får du jo summen fra lånekassen som stipend i en del uker, er det ca 40? sjekk lånekassens sider.

Om du r videre student. Om du har flere år igjen er det ikke noe problem. Om du er ferdig nå så kan du søke deg inn på noe annet du kan ta permisjon fra,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...