LilleVildeogMamma Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hun vil absolutt ikke sove. Har bært henne rundt på timesvis og nå har jeg plassert henne i vippestolen hvor hun ligger og titter rundt.. Hun er 7 uker og har tydeligvis ikke skjønt dette med natt enda. Vil så gjerne sooove... Hadde hun bare sovet utover formiddagen skulle jeg ikke klage, men hun er så urolig tidlig på morgenen at det er bare å stå opp med henne.. What to do?? Vil dette bli bedre etter hvert som hun blir eldre? Gud, jeg håper..
Trulte76 Skrevet 27. november 2008 #2 Skrevet 27. november 2008 Vil gå seg til dette Min tok ikke natta før kl var halv et sånn ca. Av og til før, men som regel innen halv et da sov han. Kunne sovne flere ganger i fanget mitt for så å våkne opp igjenn etter 5-15 min når jeg la han i senga si. Legge han våken var umuli. Sur og grinete fordi han var trøtt. Nå er han 3 mnd og kan legge seg våken når han er trøtt. Var noen dager han la seg mellom 8-9 ni, men nå siste dagene har den blitt 10-halv elve. Bøe litt tull etter han ble litt småtett. Så vi har ikke helt fått rutine i legginga enda. Men han sovner tidligere, og er blidere, for jeg greier å få lagt han når han er trøtt nok. Så sover han bedre på dagen nå også enn han gjorde før. Trur på at søvn avler søvn Men det blir bedre. var vel 8-9 uker når ting ble bedre. Men dette varierer vel litt sikkert. Men når han er 3-4 mnd vil jeg tru det blir mye bedre. For da begynner de å få litt rutiner også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå