Gå til innhold

Noen flere som har slitt med leggkrampe?

Anbefalte innlegg

Våknet to ganger i går natt av det.. En gang midt på natten og en gang på morgenen med noen h******* sterke smerter,. Begynte nesten å hyle, så sambo ble jo redd! :P Nå idag, har jeg hadd smålig vondt i hele bakleggen.. Tips mot krampesammentrekninger? Noen fler som har hatt?

Fortsetter under...

Jeg sliter også veldig med kramper i leggen, spesielt høyre av en eller annen grunn. Hadde en intens krampe i leggen natten for 2 døgn siden og jeg har faktisk fått blåmerke på leggen... var på apoteket i dag og de sa at det var viktig og drikke masse veske, strekke godt ut og en snill samboer som kan gi litt forsiktig massasje på stive ben : )

Hei!

jeg har også hatt krampe i leggene. Bråvåknet en natt av en intens smerte som fikk meg opp i rekordfart! Måtte strekke ut for å få det bort.. Har hatt kramper i ettertid, men må bare strekke ut i full fart for at det ikke skal bli for ille... merkelige greier det der :)

Annonse

Å det er så sinnsykt vondt å vettu, ligger bar å hyler au hehe

tok 1 stk magnesium hver dag siste mnd i forrige svangerskapet, å krampene ga seg da jeg begynte i dette også :-)

Det billingste og enkleste er å knytte en ulltråd rundt ankelen. Etter at jeg begynte med det har jeg ikke hatt krampe en eneste gang, eller glemte å ta den på igjen etter at jeg var i dusjen igår og våknet i natt med krampe.... Så da va det opp å knytte på igjen og har ikke hatt noen siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...