Blå + en i magen Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Gutten min på 7 måneder er skikkelig forkjøla, helt tett og får ikke puste gjennom nesa. Synes ikke den nesesugeren fungerer såå godt... Finnes det andre tips? Blir nok en våkennatt her ja, han prøver å prøver å sove, men får det ikke til på grunn av pusten, blir tørr i munnen og... Hmm, prøver å pønske på noe som kan hjelpe han...
Nenya^juni2010 Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Nesespray mot tett nese. Mentolatum under fotene og ullsokker over når han skal sove. Hvis det er den vanlige nesesugeren som ikke går så langt inn i nesa så må du suge ganske mange ganger får å få "skikkelig tak". Det hjelper å holde for det andre neseboret og stikke sugeren helt inn så det blir tett rundt neseborret. Bygg og hodedelen på senga. Det kan og hjelpe.. Kommer ikke på mer akkurat nå
Blå + en i magen Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Tnx:) Tenkte ikke på å holde for det andre neseboret, vimsete, prøver det:)
Leontine Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Med nesesugern må du suge flere ganger før det kommer noe. Hold for det andre neseboret og prøv mange ganger. Kanhjelpe å ha saltvann i nesen noen minutter før, slik at du løser opp litt snørr. Det hjelper for å få det ut. Nesedråper, saltvann, kjølig rom å sove i/ godt utluftet, du kan å smørre Mentolatium under nesen.
tvkrus Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 jeg tar morsmelk i doserigssprøyte og legger han på siden og sprøyter det i det øverste nese boret og snur han og far andre siden ,væer gang før jeg ammer han, han er 6mnd. blir litt iritert men det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå