Gå til innhold

Kven tør innrømme at dei har hatt sex på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde det som 17-åring då eg jobba som vakt på eit gudsforlatt museum. Ingen stor risiko for å bli ferska

Ville ikkje drømt om å gjere noko slikt no. Hadde dødd av skam hadde det blitt oppdaga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det i treningsrommet etter stengetid på jobben til eksen min.. Så kom det selvfølgelig en vakt og lyste på oss med lommelykt...lenge.. Vi bare "frøs"... Så sa han.. Slukk lyset etter dere, da... Så gikk han. Heh..

Skrevet

Ja:)

Det hadde eg og på gymnaset. Inne på eit toalett. Då vi kom ut hadde det blitt friminutt og alle kompisane til mannen min (ja for han er faktisk mannen min i dag) satt utanfor på ein benk. Dei holdt på å le seg ihel når dei såg oss, og eg holdt på å dø.

Skrevet

Du er ikke så billig at du tør innrømme det?

du er ikke så billig at du ikke kan ha hatt sex med typen din på jobben?

Du er ikke så crazy sexpartner at du ikke tør heter det. :P

Måtte bare..

Skrevet

Jeg har knulla så og si alle de mannlige lege kollegene mine på sykehuset. Dette er helt normalt i mitt yrke.

Skrevet

.......har gjort det på en parkeringsplass en kveld oppå bilpanseret

.......har gjort det i en midtrabatt mens bilene kjørte forbi (også en kveld)

.......lista over steder er lang.....ikke minst alle steder ute i naturen......

.......stopper her....

Skrevet

Jeg har hatt. Med en gift kollega inne på et kontor etter en jobbtilstelning. Jobbet i en statlig virksomhet...

Litt rart å komme på jobb dagen etter kan du si.

Skrevet

Jeg inrømmer det gjerne!! Vi møttes på jobben og hadde sex på jobben første gang vi hadde sex.. Jeg kommer til å fortsette med å ha sex med han på jobben..

Vi jobber på samme sted. Er på jobb i 14 dager om gangen og har egne lugarer der.. Altså.. Vi jobber på en stor båt. Vet om mange andre par på båten som har seg på sin egen lugar også..

Mange som også har sex ombord, selv om de har kjærester/ektefelle hjemme..

Og passasjeren har jo sex på vår arbeidsplass.. Finnes jo folk som jobber på hotell og leier et rom der.. Og har seg..

Er det virkelig skam å ha sex på arbeidsplassen?? Alt er jo situasjonsbetinget.. Men det å ha sex med andre som er i et forhold synes jeg er en skam.. Spiller ingen rolle hvor eller under hvilke omstendigheter..

Skrevet

Jeg hadde sex med en gift mann på han s arbeidsplass,heldigvis

ble vi ikke ferska.Det hadde vært TABBE,men jammen ble det

synlig bevis på hva vi hadde gjort,fikk et nydelig lite GULL ,

9mnd senere ;-)

Skrevet

Ja, flere jobber opp igjennom da. I gangen inn til svømmebassenget. På en uteplass. I en Taxi. På en kiosk. På kontoret. I`ve been busy.

Skrevet

Å ja! ved flere annledninger og med flere menn.. ;)

Deilig å jobbe nattevakt.. ;)

Skrevet

Hadde det på handikapp toaletten på ungdomskolen :P

...og på jobben til mannen min....også på toaletten ;)

Skrevet

Har nok det ja. Lesesal kl 02 er et fint sted for sånt. Er ikke store sjansen for å bli oppdaget;) Har også hatt sex på forskjellige jobber der bf har jobbet. Min nåværende søting jobber i forsvaret og har fått vært der og prøvd feltsengene. Jobber selv på en barneskole, og kommer aldri til å ha sex der:)

Skrevet

Ja, da vi var nyforelskede og særdeles kåte ble det et par turer ned i kjelleren på jobben.

Men nå oppfører vi oss profesjonelt på jobb!

Skrevet

Måtte bare fortelle at jeg har hatt sex på Tusenfryd :)

Skrevet

Ja. Samboeren min og jeg jobbet på samme bygg, og i det sene kveldstimer har det vel hendt. Mer spennende enn overtid.

Skrevet

Jeg hadde en morsom kollega for mange år siden.. Vi hadde heftige stunder med oralsex og beføling på kontoret når de andre var ute.. og toppen av kransekaka var å ha sex på lunsjbordet en sen kveld. Det var ren moro og gode minner :)

Skrevet

Ja, med min mann :) Bare en gang, men det var spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...