Gå til innhold

Hva skal deres små gi i julepresang til pappan?? :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står helt fast... Kommer ikke på noe gøy...

Skrevet

Han får stelton kaffe kanne og verdens beste pappa bamse /m t-shorte på :)

Skrevet

tidligere har han fått verdens beste pappa-håndkle fra kid, verdens beste pappa-sjokolade og verdens beste pappa-t-skjorte fra www.nine.no

I år skal han få en parfyme fra ungene tror jeg, har kjøpt parfymen, og skal kjøpe noe mer. Får se hva jeg finner på senteret i morgen :)

Skrevet

Så langt har vi ikke kjøpt gave fra ungene til hverandre selv om eldste er 3 år.

Vi har snakket litt om å gjøre det i år fra henne som er eldst, men vi får se om det blir.

Skrevet

Takk for tipsene ;))

Skal kjøpe body der det står Pappajente på:))

Hun hadde en slik da hun var liten, men ska kjøpe en ny en å gi til jul :)))

Skrevet

Gøy å gøy gave, men her blir barbermaskinen oppdatert etter eget ønske.... det er det eneste han har nevnt. (vi skal ikke gi hverandre gaver så da kan jeg like så godt gi noe han trenger)

Skrevet

Jeg og mannen har allerede gitt julegave til hverandre, men vet han ønsker seg så veldig en I-pod, så tenkte å kjøpe det "fra" lille gutt. :) For da kan ha nikke bli sint over at jeg har brukt for mye penger på han:P

Skrevet

Vel, pappaen her i huset ønsker seg kule/artige t-skjorter, så da tok lille på 6 mnd saken i egen hender og bestilte en t-skjorte med sånn kappa-emblem, bare at det ikke står kappa men pappa :)

Skrevet

tøft, hvor bestilte han den, magrat?

Skrevet

På tee.no, og den kom i postkassen 2 dager etterpå! :)

Skrevet

Fra mini blir det t-shorte med verdens beste pappa, og så får jeg se om jeg finner på noe annet skøy å legge ved :)

Skrevet

pappa her i huset ska få tøfler å pysj bukse. buksa blir nok ikke brukt men han klager sånn over det kalde soverommet hehe

Skrevet

Har laget en slik fotokalender med bilder av de små (har to barn da) som han kan ha på jobben :-) Den får han fra barna sine.

Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe papparing. Har funnet en på en svensk side med teksten: "EN PAPPA ÄR EGENTLIGEN BARA EN POJKE SOM HAR RÅKAT BLI STOR"

Har tenkt å be de skrive på norsk, men klarer ikke helt å oversette så det høres bra ut på norsk! Det er "råkat - rukket" jeg ikke helt føler blir det samme...

Noen som har forslag til bra oversettelse??

Skrevet

råkat=som tilfeldigvis har blitt, eller plutselig....

eller kutte ut og bare si -"har blitt stor"

Hvor får man tak i bodyer med pappajente på??

Skrevet

Brann hettegenser....

Skrevet

www.spreadshirt.net <-- Der kan du designe din egen, å skrive akkurat det du måtte ønske.. Sendes fra tyskland tror jeg, men har bestilt flere ganger, og det tar ikke lang tid før det kommer i postkassa..

De har alt fra hettegensre, treningstøy, og jakker, til bodyer og litt annet babytøy (men ikke mye)..

Jeg bestilte frieriet mitt på en t-skjorte derfra ;-D

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Kjøpte en termokopp med bilde av vesla som det står superpappa på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...