Gå til innhold

Må desverre takke for meg her inne...

Sprellemamma

Anbefalte innlegg

Hei,

desverre hadde ikke legetimen og UL på mandag noe lykkelig utfall... Jeg hadde gledet meg i spenning, og regnet faktisk med at alt var fint, selv om jeg vet at alt kan skje. Jeg var da 9+3 uker, men vi kunne ikke se noen hjerteaktivitet hos fosteret. Så det ble min andre MA og tredje gang vi mister.

Jeg er så trist nå. Denne graviditeten ikke var planlagt, og kom som en overraskelse på oss (første gang vi har klart en "hjemmelaget"). Etter det første sjokket og de motstridende følelsene ved å bli gravid nå, så gledet jeg meg veldig til å bli mor igjen til lille Under.

Men nå er det over. Pyton at det ikke er over. Går og venter på å begynne å blø. Ny kontroll neste uke, da får jeg piller for å støte ut fosteret hvis det ikke har skjedd.

Prøver å ta meg av de to flotte barna jeg har, og være takknemlig for dem. Men dette er vondere enn jeg hadde trodd.

Håper dere andre slipper å oppleve dette, og ønsker dere alle lykke til videre!

Fortsetter under...

Uff så leit. Håper at du har et godt støtte apparat rundt deg. Mistet selv i MA i juli og det tok litt tid og masse tårer for å akseptere det. Det er ille å gå og vente på at blødningen skal starte. Prøv å stelle litt pent med deg selv oppe i alt.

Ønsker deg alt godt og sender mange trøstetanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...