Carla B Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Jeg har fått henne til å spise most gulrot, men det sklir ikke lett ned. Jeg må nesten tvinge det i henne. Av annen mat har jeg prøvd alt. Glass av alle typer, hjemlaget most mat, brød med leverpostei, brød i melk med leverpostei- ingenting går. Kun pupp, grøt og fruktpuré. Hva gjør jeg nå?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 ikke stress så mye med det, gi bare litt smak i ny og ne og la ting utfolde seg naturlig:) Kanskje hun bare elsker grøt, og er uinterresert i alt annet? det er jo ikke krise at hun ikke vil ha annet helt ennå, men er viktig at du gir henne litt smaksprøver slik at hun ikke blir mer kresen;) Unger justerer og finner ut mye selv, la henne gå i sitt eget tempo (med litt dytthjelp selvsagt;) )
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 høres ut som snuppa her i huset rett å slett.. Ikke stress, bare la det gå sin gang. Her i huset gir vi mme, grøt 3ganger til dagen og fruktmos.. så hun få rmer enn nok mat. Jeg orker ikke å stresse med maten, så lenge hun spiser grøt og fruktmos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå